Cadbury usuwa napis "Dairy Milk" ze swoich czekolad. Chcą zwrócić uwagę na pewien problem

Marka Cadbury zaskoczyła ostatnio swoich konsumentów. Brytyjski gigant postanowił usunąć napis "Dairy Milk" ze swoich kultowych czekolad. Powód? Chcą zwrócić uwagę na problem samotności wśród seniorów.

Cadbury połączyło siły z organizacją charytatywną Age UK w ramach kampanii "Donate Your Words". Ich celem jest zwrócenie uwagi na problem samotności wśród osób starszych. Właśnie dlatego, marka Cadbury postanowiła usunąć napisy ze swoich kultowych już czekolad, pozostawiając tylko fragment logo. Na początku września, limitowana edycja czekolady trafiła na półki brytyjskich sklepów. Część dochodów z jej sprzedaży trafi na konto Age UK, która zajmuje się pomaganiem seniorom

Cadbury zwraca uwagę na problem samotności wśród seniorów

Według badań organizacji Age UK, 225 tys. Brytyjczyków po 65. roku życia spędza nawet tydzień bez kontaktu z drugim człowiekiem. Problem samotności seniorów jest w Wielkiej Brytanii coraz większy i boryka się z nim prawie 4,5 miliona starszych mieszkańców. Oprócz akcji z usunięciem napisów z tabliczek czekolady, marka Cadbury zachęta także swoich konsumentów do wspierania starszych osób poprzez zwykłą rozmowę.

Jesteśmy bardzo dumni z ogłoszenia tego partnerstwa i wspierania Age UK - jest to tak ważna organizacja charytatywna, która naprawdę zajmuje się kwestią samotności. Przekazujemy słowa z naszych barów Cadbury Dairy Milk i zachęcamy ludzi w całym kraju do przekazywania ich poprzez małe gesty, które mogą naprawdę pomóc zmienić życie osób starszych. Samotność może wpływać na twoje zdrowie, dobre samopoczucie i sposób postrzegania siebie. Może sprawić, że poczujesz się niewidzialny i zapomniany. Współpraca z Cadbury Dairy Milk nad tą kampanią może naprawdę pomóc w podniesieniu świadomości problemu i zachęcić wszystkich do zrobienia czegoś, aby pomóc innym.

- powiedziała Laura Gray, menedżer marki w Mondelez.

Więcej o: