Kampania adidas zachwyciła internautki i klientki sklepów. "Teraz jest jej czas"

Kampania marki adidas, promująca linię Originals autrostwa Pharrella Williamsa, zachwyciła internautki. W witrynach sklepów pojawiło się m.in. zdjęcie, przedstawiające kobietę karmiącą dziecko w rozpiętej bluzie. Kampania ma podkreślać kobiecą siłę oraz równość wszystkich, bez względu na płeć.

Reklama marki adidas Originals 

Kampania reklama adidas pojawiła się w Internecie oraz witrynach sklepowych wraz z premierą kolekcji ubrań, która po raz kolejny powstała przy współpracy z muzykiem Pharrell'em Williams'em. Wszystkie modele ubrań z tej kolekcji są unisex i były projektowane zarówno z myślą kobietach, jak i mężczyznach. Motywem przewodnim kolekcji jest siła kobiet oraz równość obu płci. Muzyk, który mocno angażował się w jej powstawanie chciał podkreślić jak ważne jest dla niego traktowanie na równi kobiet i mężczyzn.

Kampania reklamowa adidas Originals by Pharrell Williams - hasło kampanii

Hasło kampanii promowanej m.in. za pomocą zdjęcia karmiącej matki brzmi: "To jest jej czas". Akcja adidas promowana jest wyjątkowymi zdjęciami ubrań, a na większości z nich dominuje motyw równości pomiędzy mężczyzną i kobietą. Jednak to fotografia matki karmiącej najbardziej poruszyła internautki oraz klientki sklepów. Od czasu premiery kolekcji, zdjęcie nieustannie udostępnianie jest w mediach społecznościowych. Kolekcja promowana jest przez znane na całym świecie aktywistki walczące o prawa kobiet, w tym m.in. Patrisse Cullors - inicjatorka ruchu Black Lives Matter oraz Nadya Okamoto - założycielka organizacji Period.org.

Historia była jej czasem. Teraz jest jej czas. Przyszłość to jej czas

- tymi słowami Pharrella Williamsa rozpoczyna się spot reklamowy marki adidas.

Feminizm to synonim równości płci

- tymi słowami natomiast kończy się reklama.

 
Więcej o: