Najlepsze świąteczne reklamy John Lewis. Czym zaskoczą Brytyjczyków w tym roku?

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. W witrynach sklepów możemy już zobaczyć świąteczne produkty, ulice i wnętrza powoli zapewniają sezonowe ozdoby. Są rzeczy i zjawiska, które co roku zwiastują nadejście Świąt. Obok muzycznego hitu "Last Christmas", są nimi również reklamy domu towarowego John Lewis.

Na przestrzeni lat, brytyjski dom towarowy John Lewis, swoimi świątecznymi spotami zdążył wpisać się w przedświąteczną tradycję. Nic w tym dziwnego, bo marka co roku zaskakuje nas w swoich reklamach pięknymi historiami i bezbłędnym budowaniem świątecznego nastroju.

Nowy hit na Boże Narodzenie? "Upalne święta" z gwiazdą "Seksu w wielkim mieście". Zobacz zwiastun:

Najlepsze świąteczne reklamy John Lewis - co oglądaliśmy w zeszłym roku?

Zeszłoroczny spot marki John Lewis & Partners dogłębnie nas wzruszył. Udało się to nie tylko dzięki zaangażowaniu Eltona John'a i użyciu jego muzyki. Najważniejsza była tutaj opowieść o spełnionych marzeniach i pasji, która trwa przez całe życie. Spot zakończyło hasło "Niektóre prezenty są czymś więcej niż tylko prezentem" (oryg. "Some gifts are more than just a gif"). Produkcja napawała nadzieją i wprowadzała w atmosferę świąt. 

Najlepsze świąteczne reklamy John Lewis - na czym polega fenomen? 

Co roku reklamy John Lewis & Partners zbierają ogromne ilości wyświetleń w sieci, a internauci zachwycają się ich stylem i historiami. Wydaje się, że fenomen spotów marki polega na umiejętności pięknego opowiadania i dotarcia nawet do osób o najbardziej niewzruszonych sercach. Opowiadane historię są proste i krótkie, dzięki temu pozostają zrozumiałe dla każdego z nas. Nie bez wpływu pozostaje tutaj wykonanie. Reklamy sfilmowane są na najwyższym poziomie, co sprawia, że są jeszcze przyjemniejsze do oglądania. Od wielu lat są w świecie mediów i marketingu uważane są za jedne z najlepszych i absolutnie kultowe. 

Najlepsze świąteczne reklamy John Lewis - Czym zaskoczą Brytyjczyków w tym roku?

Ciężko przewidzieć co w tym roku zaserwuje nam w swoim spocie John Lewis & Partners. Możliwe, że kolejny raz zaangażowana zostanie do niego gwiazda światowego formatu. Wnioskując z ubiegłych lat, już niebawem powinniśmy się przekonać, co marka przygotowała dla klientów w tym roku. Premiera reklam ma zwykle miejsce około połowy listopada. Z niecierpliwością oczekujemy zarówno spotu jak i Świąt Bożego Narodzenia.

Więcej o: