Camila Cabello w biżuterii polskiej marki. To największy trend na zimę 2019/2020

Polskie marki są coraz chętniej kupowane na świecie. Tym razem, to wokalistka Camila Cabello pokazała się w biżuterii polskiej marki, które wcześniej założyły już gwiazdy, takie jak Halle Berry czy Sandra Bullock.

Coraz częściej polskie marki są kupowane również za granicą naszego kraju, a w niektórych z nich lubują się nawet gwiazdy światowego formatu. Lilou to marka biżuterii, która bardzo dobrze radzi sobie w show-biznesie, a jej projekty chętnie wybierają gwiazdy.

Lubisz sztuczną biżuterię? Sprawdź, jak o nią zadbać: 

Camila Cabello w biżuterii polskiej marki Lilou

Polska marka coraz częściej wybierana jest przez sławne kobiety. W biżuterii marki Lilou pojawiły się gwiazdtakie jak Halle Berry, Nicole Scherzinger, Christina Aguilera czy Sandra Bullock. Do grona sław, które chętnie sięgają po projekty polskiej marki dołączyła ostatnio Camila Cabello. Znana z hitów takich jak "Havana" czy "Senorita", aktualnie jedna z najsławniejszych wokalistek na świecie, dziewczyna Shawna Mendesa, pojawiła się w złotym, łańcuszkowym chokerze na okładce TIME, który uznał ją za jedną z najbardziej wpływowych osób w show-biznesie.

Polska marka Lilou na okładce TIME

Camila Cabello znalazła się na liście prestiżowego magazynu TIME. Uznana za jedną z najbardziej wpływowych osób w show-biznesie, pojawiła się na okładce magazynu. Czarną stylizację skłądającą się z eleganckich spodni i topu na jedno ramię oraz wysokich botków, dopełniła złotą biżuterią polskiej marki. Choker California jest pozłacany i kosztuje 379 złotych. Marka oferuje również możliwości spersonalizowania biżuterii specjalnym grawerem, który dodać możemy z przodu lub z tyłu chokera. W kolekcji znajdziemy również pierścionek, kolczyki i bransoletkę. Nie mamy wątpliwości, że założenie przez Camilę Cabello chokera polskiej marki to niezwykle ważne wydarzenie dla Lilou. Na samym Instagramie wokalistka może poszczycić się ponad 43 milionami fanów. To ogromna reklama i wielkie wyróżnienie dla polskiej marki.

Więcej o: