Marka Billie w odważnej kampanii z kobiecym wąsem promuje Movember 2019

Marka Billie wypuściła właśnie nową kampanię, którą zaskoczyła Internautów. Twarzami nowej kampanii producenta maszynek do golenia zostały kobiety, które mają wąsy. Oprócz promowania marki, reklama ma na celu wsparcie akcji Movember 2019.

Coraz więcej modowych oraz urodowych marek decyduje się na tworzenie kampanii reklamowych bez retuszu. Z retuszownia zdjęć zrezygnowało ostatnio nawet Victoria’s Secret, co wielu uznaje za prawdziwy przełom. Teraz marka Billie postanowiła pójść o krok dalej i do nowej kampanii maszynek do golenia zaangażowała kobiety z wąsem.

Kampania Billie z kobiecym wąsem

Idea body positive zdobywa kolejnych zwolenników na całym świecie, a firmy chętnie chwalą się kampaniami bez retuszu. Jednak wąsy cały czas są dla kobiet powodem do wstydu. Marka Billie, która nie krępuje się poruszać tematu kobiecego owłosienia, i tym razem pokazuje, że kobiety nie powinny wstydzić się włosów na twarzy. Producent maszynek do golenia - poprzez swoją kampanię - nie tylko wspiera kobiety, dla których wąsik jest problemem, ale również promuje akcję Movember 2019.

 

Czym jest Movember?

Nazwa Movember powstała z połączenia angielskich słów moustache - wąsy oraz November - listopad. Listopad jest bowiem miesiącem świadomości raka jąder i prostaty wśród mężczyzn. Celem tej corocznej akcji jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, a jej symbolem są właśnie wąsy.

Więcej o: