JAK PRZEOBRAZIĆ MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA W DŁUGOTRWAŁY ROMANS?

Stało się, zauważyłaś obiekt swoich westchnień. Twój brzuch wypełniły motylki, możesz myśleć tylko o jednym: o obiekcie swoich pragnień i waszej wspólnej przyszłości. To marzenie każdego z nas by doświadczyć takiej miłości, która przetrwa próbę czasu. Dzięki poświęceniu mu specjalnej uwagi i należytej staranności, początkowe uczucie może przerodzić się w długotrwały romans.

Czy wiesz, że efekt „miłości od pierwszego wejrzenia” dotyczy również ubrań?

Podobnie jak w ludziach, możemy również zakochiwać się w swoich ubraniach. Są one dla nas czymś więcej niż tylko kawałkiem tkaniny. Są sposobem na wyrażenie nas samych. To zjawisko udowodnione naukowo. Według psychologa dr Rosenbluma: „’Miłość do Dóbr Materialnych’ nabiera cech podobnych do romantycznej miłości, którą odczuwamy wobec innej osoby i może mieć cechy relacji ludzkich, takie jak: namiętność, intymność i zaangażowanie.”

Podobnych emocji i bodźców doświadczamy zarówno podczas zakochiwania się w ubraniach, jak i podczas zakochiwania się w osobie. Wystarczy pomyśleć o tym momencie, w którym po raz pierwszy widzimy ubranie w sklepie. Wielu z nas doświadcza wówczas miłości od pierwszego wejrzenia. Ten rodzaj pasji jest również widoczny, gdy przynosimy je do domu. Dla wielu z nas, to czysta przyjemność pokazać nowe ubranie naszym znajomym i rodzinie. Równie ekscytujący jest czas, kiedy czekamy aż będziemy mogli założyć je po raz pierwszy. Podczas noszenia ekscytacja trwa dalej, podobnie jak rozemocjonowanie związkiem. Czy zauważyłaś, że pod wieloma względami, proces ten jest podobny do przedstawienia nowego partnera rodzinie i przyjaciołom?

Jak nasz mózg zakochuje się w ubraniach?

“Podobieństwa pomiędzy miłością romantyczną a miłością do dóbr materialnych zostały potwierdzone w literaturze neurofizjologicznej. Na przykład, wiadomo, że uczucie miłości romantycznej jest związane z aktywacją wielu ośrodków przyjemności w mózgu, w tym obszaru znanego jako jądro półleżące” – powiedział dr Rosenblum. Ten sam obszar wykazuje aktywność, kiedy patrzymy na zdjęcie ukochanej osoby i na pożądany przez nas przedmiot. Oznacza to, że nasz mózg reaguje na spotkanie z ukochaną osobą lub na ukochane ubranie tak samo!

Odzież – więcej niż tylko tkaniny

Jak twierdzi dr Rosenblum, “Ubrania są bezpośrednio związane z naszą tożsamością, ponieważ służą do pokazania własnego ‘ja’ światu.” Psychologowie potwierdzają, że ubrania pomagają nam zdefiniować, kim jesteśmy i kim chcemy być. Strój robi za naszą wizytówkę, gdy chodzi o przekazywanie światu opinii, wartości i pragnień – nie tylko tych związanych bezpośrednio ze strojem. Dlatego też poświęcamy tyle czasu, energii i środków finansowych nowym ubraniom. Potem zaś troszczymy się o utrzymanie ich w jak najlepszym stanie – dzięki temu możemy nawiązać z nimi prawdziwą więź!

Nowa technologia od Lenora Anti-Age3 ochroni Twoje ukochane ubraniaNowa technologia od Lenora Anti-Age3 ochroni Twoje ukochane ubrania materiały prasowe

Stwórz długotrwały związek ze swoimi ubraniami

Czy wiesz, że badania wykazały, iż możemy zachować nasze najbardziej ulubione ubrania aż do 12 lat? Jest to zjawisko porównywalne do relacji międzyludzkich – nasze ubrania wymagają opieki, inaczej miłość do nich może ulecieć i zniknąć.

Dzięki doskonałej opiece Lenora możesz przekształcić efekt ‘miłości od pierwszego wejrzenia’ w długotrwały romans - utrzymując uczucie świeżości swoich ubrań i ich idealny, nowy wygląd na dłużej.

Podobnie do tego jak składniki pielęgnacyjne działają w celu ochrony włosów przed oznakami starzenia, włókna tkaniny muszą być chronione przed 3 kluczowymi oznakami starzenia – utratą kształtu, blaknięciem oraz mechaceniem, by zachować uczucie świeżości i nowy wygląd ubrania na dłużej.

Nowa technologia od Lenora Anti-Age3 ochroni Twoje ukochane ubrania

Opracowany by pielęgnować, wzbogacać i pomagać utrzymać ubrania w idealnym stanie od pierwszego dnia, Lenor z technologią Anti-Age3 pomaga chronić tkaniny przed 3 głównymi oznakami starzenia - rozciąganiem, utratą koloru tkaniny i mechaceniem, aby pomóc utrzymać ubrania tak piękne, jak były, gdy po raz pierwszy je ujrzeliśmy i się nimi oczarowaliśmy. Technologia Lenor Anti-Age3 wnika głęboko w strukturę tkaniny, aby wygładzić nawet najmniejsze, schowane pod wieloma warstwami włókna Twoich ubrań. Pozwala to uniknąć starzenia przez odpowiednie nawilżenie oraz zmniejszenie tarcia Bez tego możemy mieć do czynienia z uszkodzeniem włókien, co powoduje mechacenie i wycieranie się tkaniny zarówno podczas prania, jak i noszenia.

Portfolio Lenora wzbogaciło się o nowy zapach Lenor Pearl Peony, który zachwyci Twoje zmysły i pomoże utrzymać romans z ulubionymi ubraniami. Lenor Pearl Peony to doskonałe połączenie bogatych zapachów i luksusowych kojących nut kwiecistych, takich jak piwonia i naturalna róża. Urokliwa świeżość pochodzi z nut brzoskwini i bergamotki. Dzięki technologii Lenor FRESHLOCK uczucie świeżości na ubraniu w ciągu dnia utrzymuje się przez okres do 12 godzin podczas noszenia. Każda kapsułka dostarcza jeszcze więcej aromatu w momencie pękania podczas noszenia i przenosi nas w nowy świat zapachów.

Podobnie jak w przypadku włosów, uszkodzenie włókien tkanin nie tylko wpływa na zachowanie kolorów i mechacenie, ale może również spowodować uszkodzenie materiału. Jednak przez ochronę na zewnątrz z użyciem Technologii Lenor Anty-Age3, możesz chronić integralność włókien i zachować piękno odzieży. Z Lenor włókna tkaniny mają gładsze powierzchnie, są wyrównane i rozplątane, więc kształt ubrania pozostaje blisko oryginalnego wzoru splotu. Powoduje to utrzymanie koloru, mniejsze rozwarstwianie i mniejsze mechacenie, którego rezultaty są widoczne po zaledwie pięciu praniach. W ponad 25% * ubrania odzyskują swój kształt w praniu.

*vs prane tylko przy użyciu detergentu do prania.

****************************************************************************************************

O Procter & Gamble

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.