Rusza nowa kampania marki Rimmel "MATTE i mogę więcej!"

Coty, lider rynku branży kosmetycznej w Polsce, wraz z marką Rimmel,
rozpoczyna kampanię "MATTE i mogę więcej".

Kampania skierowana do młodych kobiet ma na celu dodanie im pewności siebie i wspieranie ich w dążeniu do osiągnięcia swoich celów. Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz stowarzyszenia #MamyGłos. To kolejny przykład
wdrażania w życie misji Coty jaką jest wyzwalanie różnorodności piękna i siły
kobiet oraz wspieranie swobodnego wyrażania siebie nie tylko poprzez wygląd,
ale na każdej płaszczyźnie aktywności życiowej i zawodowej.


Celem kampanii „MATTE i mogę więcej” jest wyzwolenie wewnętrznej siły młodych kobiet, zachęcenie ich do bardziej odważnego wyrażania siebie i realizacji swoich celów. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest akcja bandfundingowa do której marka Rimmel zaprosiła ambasadorki: Kasię Wolską – trenerkę fitness, DJ-ki z Princess Rap: Tycjanę Acquasantę i Natalię Kusiak, piosenkarkę Martę Gałuszewską, ale także same konsumentki.


Ambasadorki wezmą udział w dedykowanym kampanii filmie zachęcającym dziewczyny do wyjścia ze swojej strefy komfortu i zaryzykowania zarówno w makijażu, jak i codziennym życiu. Dochód z akcji wesprze serię warsztatów dla młodych dziewczyn organizowanych przez stowarzyszenie #MamyGłos, poprzez które Coty chce wspierać
i pielęgnować ich indywidualność oraz kultywować liderskie postawy. W ramach warsztatów dziewczyny z liceów z całej Polski będą miały okazję wziąć udział z zajęciach z ciałopozytywności.