Nowa kolekcja OCHNIKA - dla ceniących jakość i dobre wzornictwo

Jeśli dodatki kupujecie głównie w sieciówkach, czas zmienić przyzwyczajenia. Zwłaszcza jeżeli zależy wam na jakości. OCHNIK - o czym przekonaliśmy się podczas ponownego otwarcia firmowego salonu w warszawskiej Galerii Mokotów - ma świetne wzornictwo i doskonałe skóry.

Torebki z dyskretnym metalowym logo to odpowiedź ma potrzeby kobiet, które nie chcą epatować logotypami, są już zmęczone opatrzonymi wzorami, a cenią subtelną elegancję.

Nowa kolekcja OCHNIKNowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji

W ofercie OCHNIKA było przynajmniej 10 wzorów torebek, które chętnie byśmy nosiły. Podczas dnia otwartego dla prasy stylistki zachwycały się butami, a dziennikarki mniej związane z modą świetnymi kurtkami i przepięknymi skórzanymi rękawiczkami.

Nowa kolekcja OCHNIKNowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji

Okrągły jubileusz

Marka OCHNIK już w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment. W Galerii Mokotów miało miejsce otwarcie nowego, powiększonego salonu marki, a gości z pierwszych stron gazet witała Natalia Kossut, dyrektor ds. marketingu OCHNIK wraz z zespołem.

Nowa kolekcja OCHNIKNowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji

Lubiana marka

Na spotkaniu pojawili się: Izabela Kuna, Katarzyna Żak, Małgorzata Pieczyńska, Anna Dereszowska, Maria Dejmek, Magda Steczkowska, Dorota Gardias, Beata ChmielowskaOlech, Lidia Popiel, Karolina Szostak, Mariola Bojarska-Ferenc, Odeta Moro, Dorota Williams, Marta Kuligowska, Tomasz Ciachorowski, Marcin Cejrowski, Mateusz Hładki, Jakub Kucner, Jan Kuroń, Bożydar Iwanow, Ewa Szabatin, Eliza Gwiazda, Vasina Maćkowiak oraz Joanna Sokołowska-Pronobis, która po raz kolejny organizowała event dla marki OCHNIK.

Goście zaproszeni na ponowne otwarcie salonu OCHNIK w Galerii MokotówGoście zaproszeni na ponowne otwarcie salonu OCHNIK w Galerii Mokotów Fot. Archiwum redakcji

Nie zabrakło również znanych stylistów i przedstawicieli blogosfery, m.in. Michała Będźmirowskiego (Modny Tata), Urszuli Woźniakowskiej (Mymoodbook) i Michała Dudzińskiego. Zaproszeni goście zgodnie uznali, że OCHNIK jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną.

Nowa kolekcja OCHNIKNowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji

Wygodne zakupy

Przestronne wnętrze salonu zaprojektowane w nowoczesnym stylu i wygodna ekspozycja asortymentu wpływają na komfort zakupów. W tym sezonie OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną od ciepłych beży i szarości, po butelkową zieleń, turkus, granat i czerń, choć pojawiają się również mocniejsze akcenty kolorystyczne, takie jak soczysta pomarańcza czy oliwka. Projektanci inspirowani najnowszymi trendami postanowili sięgnąć po różnego rodzaju tkaniny.

Nowa kolekcja OCHNIKNowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji

W kolekcji męskiej nie zabrakło skórzanych kurtek, w tym ekskluzywnej linii inspirowanej filmem „Top Gun”, ale asortyment marki OCHNIK wykracza daleko poza odzież skórzaną i galanterię. W tekstyliach znajdziemy zarówno koszule, spodnie, marynarki, jak i swetry w najmodniejszych, jesienno-zimowych trendach. W najnowszej kolekcji marki OCHNIK znalazło się także damskie i męskie obuwie – od botków i sztybletów po efektowne kozaki. Więcej na www.ochnik.com

Nowa kolekcja OCHNIKNowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji

Więcej o: