Biedronka pokazała świąteczną reklamę. Główny bohater zaskakuje. I nie jest to człowiek

Biedronka opublikowała na Yotube przedsmak swojej świątecznej kampanii reklamowej. Główną rolę odgrywają w niej bombki choinkowe, które rozmawiają ze sobą. O czym? Tego dowiecie się z naszego tekstu.

Biedronka, podobnie jak inne popularne firmy, jak np. Allegro, również przygotowała na święta Bożego Narodzenia specjalną kampanię reklamową. Sieć sklepów, należąca do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska, właśnie uchyliła rąbka tajemnicy, publikując na Youtube krótki spot, który jest przedsmakiem magicznej, świątecznej kampanii reklamowej. Jej hasłem przewodnim jest: Niech połączy nas wspólne gotowanie!

Odpowiednio zapakowany prezent zrobi furorę pod każdą choinką. Podpowiadamy, jak szybko i prosto, ale efektownie pakować swoje świąteczne podarunki:

Biedronka pokazała świąteczną reklamę

Biedronka opublikowała na Youtube, jak na razie, krótką zapowiedź tego, co nas czeka w całej świątecznej reklamie. W spocie słyszymy dyskusję... bombek choinkowych, które są schowane w pudełku na strychu.

Hurra! To już!
Czujecie ten zapach?
Już minął rok?
Ooo tak! Pierniczki, serniczki. Nie mogę się doczekać
Psst! Ktoś idzie

- słyszymy rozmowę bombek choinkowych.

Nagle na strych wchodzi mężczyzna, który bierze pudełko z bombkami i schodzi z nimi na dół, prawdopodobnie po to, aby ubrać choinkę.

Wkrótce wszystkich nas połączy cudowny zapach świąt

- słyszymy na koniec głos lektora.

Jak myślicie, co będzie dalej? Jak się zakończy cała historia?

 

Spot opublikowany na Youtube to tylko początek większej kampanii reklamowej Biedronki, związanej z Bożym Narodzeniem. Za jej obsługę marketingową odpowiadają firmy Duda Polska, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i Wavemaker.

Allegro - świąteczna reklama 2019

Allegro, jak co roku, również i teraz przygotowało swoją wyjątkową, świąteczną kampanię, która wzrusza i daje do myślenia. Firma zdążyła nas już przyzwyczaić do poruszających, świątecznych spotów reklamowych. Nie inaczej było i tym razem.

W tym roku Allegro znowu postawiło na więź wnuków z dziadkami. Tym razem reklama opowiada historię rodziny, w której nastolatka (Oliwia Ogorzelska) wsiąknęła zupełnie w wirtualny świat. Jest pochłonięta do tego stopnia, że nie zauważa obecności innych, a w szczególność przyjeżdżającej na święta babci (w tej roli aktorka Halina Rowicka). W ręce dziewczynki wpada stary album ze zdjęciami. Dzięki niemu nastolatka zdaje sobie sprawę, że mają z babcią podobne zainteresowania. Zakupy przez portal Allegro pozwalają jej szybko wybrać prezent dla babci, dzięki któremu znowu zbliżają się do siebie. Reżyserem spotu jest Trevor McMahan z Moon Films, który odpowiadał także za kampanie marek Visa, Huawei czy McDonalds. 

Więcej o: