adidas stawia na styl

Czy ubrania sportowe mogą być stylowe? Firma adidas próbuje udowodnić, że to możliwe. Według serwisu WWD to najpopularniejsza marka modowa na Facebooku - ma tam ponad dwa miliony fanów.

Od czasu, gdy adidas zdecydował się na stałą współpracę z brytyjską projektantką Stellą McCartney, marka zyskała wysokie notowania wśród redaktorek i blogerek modowych. A trzeba dodać, że rzadko się zdarza, by linie sportowe oceniane były pod względem dopasowania do obowiązujących trendów - i to pozytywnie. Współpraca ze Stellą owocuje dwa razy do roku kolekcją ubrań sportowych przeznaczonych do uprawiania różnych dziedzin sportu - od tańca przez jogę po jogging.

Kolekcja Stelli McCartney dla adidas

Warto dodać, że twarzą tenisowej linii Stelli McCartney kolejny sezon z rzędu jest Dunka polskiego pochodzenia, Caroline Wozniacki, jedna z najlepszych światowych tenisistek. Ubrania z tej linii sprawdzają się nie tylko na korcie. W kolekcji na wiosnę/lato 2010 znajdują się także sandały, torby czy dodatki typu breloczek do kluczy czy zabawne skarpetki z pomponikami, a wszystko w neutralnej palecie barw i w typowej dla Stelli McCartney stylistyce - kobiecej, prostej, ale wyrafinowanej, z przyciągającymi uwagę detalami.

Caroline Wozniacki adidas

Marka adidas idzie za ciosem - sukces kolekcji łączących funkcjonalność ze stylem udowodnił, że młode dziewczyny i kobiety uprawiające sport szukają czegoś więcej niż wygody i wymagają, by ubrania niż tylko sprawdzały się podczas intensywnego wysiłku, ale także, by dobrze wyglądały na sali gimnastycznej. Z tej filozofii wywodzi się linia Adilibria skierowana do najbardziej wymagających kobiet, które cenią sobie wygodę, ale nie rezygnują ze stylowego wyglądu. Twarzą Adilibrii jest tenisistka - Serbka Ana Ivanovic, która spadła z pierwszego miejsca w rankingu WTA. Obecnie na korcie wiedzie się jej nieco gorzej, ale marka wciąż w nią wierzy - Ana podpisała właśnie dożywotni kontrakt z adidasem.

adidas linia Adilibria - Ana Ivanovic

Klip promujący linię Adilibria jest wyjątkowo nastrojowy. Mało przypomina inne reklamy marek sportowych, ponieważ większy nacisk położono na styl i modę niż na sportowe osiągnięcia.

adidas My Style: Ana Ivanovic - A Day In The Life

Paulina Kozłowska

Kolekcja Stelli McCartney dla adidas - wiosna/lato 2010

Kolekcja Stelli McCartney dla adidas

Caroline ze Stellą na korcie

Caroline Wozniacki adidas

Więcej o: