Zobacz pokaz Dolce i Gabbana w telefonie

Pokazy online są już codziennością, dlatego, by wyprzedzić konkurencję Burberry postawiło na 3D, a Domenico i Stefano umożliwią obejrzenie swojego pokazu posiadaczom iPhona i innych modeli. Pokaz D&G już dzisiaj!

Ten sezon jest przełomowy. Większość projektantów zdecydowała się na transmisję pokazu na swojej stronie internetowej lub poprzez serwis społecznościowy Facebook. Można je także obejrzeć na oficjalnych stronach tygodni mody. Pokazy online stały się, więc codziennością, dlatego warto odróżnić się od reszty i przekroczyć kolejną granicę. Christopher Bailey z Burberry postawił na projekcję w 3D, a duet Dolce i Gabbana zaprezentuje swoją najnowszą kolekcję na iPhonach.

Dolce Gabbana pokaz online

Wyścig technologiczny się zaczął. W ciągu kilku ostatnich lat nastąpiły wielkie zmiany. Zamiast walczyć z Internetem i szybkością z jaką zdjęcia, czy informacje obiegają świat, główne domy mody zmieniły strategię. Jeszcze kilka lat temu projektanci narzekali, że zanim ich kolekcja trafi do sprzedaży, to na rynku zdążą pojawić się podróbki, a to wszystko przez rozprzestrzenianie zdjęć z pokazów ich najnowszych kolekcji. By ochronić projekty zdjęcia kolekcji umieszczano na stronie internetowej dopiero, gdy ubrania były w sklepach. Jednak to i tak nie pomagało, bo fotografie i filmy z pokazów błyskawicznie trafiały do sieci, a przez to również i do fałszerzy. Im marki pilniej strzegły swoich tajemnic, tym większy był popyt na informacje dotyczące ich najnowszych projektów. To nie chroniło firm przed kradzieżami pomysłów, więc nie było większego sensu w ich ukrywaniu.

Domenico Dolce i Stefano Gabbana

Pierwszą firmą, która zdecydowała się na prezentację online swojej najnowszej kolekcji był dom mody dwóch Sycylijczyków - Dolce i Gabbana. W 2005 roku stronie internetowej marki można było obejrzeć ich pokaz. W 2008 podnieśli stawkę i objęli bardziej interaktywną pozycję decydując się na prezentacje swoich kolekcji na telefonach poprzez dolcegabbana.mobi. Teraz oczywiście można zobaczyć ich show również na Facebooku. Dolce i Gabbana określają siebie, jako pionierów w technologicznych eksperymentach w komunikacji cyfrowej. Ciekawe, co wymyślą w najbliższym czasie.

Ostatnim krokiem w rozwoju wielki marek odzieżowych jest kontakt z młodym konsumentem i używanie nowych technologii do budowania rozpoznawalności marki. Firmy dostrzegły szansę, jaką daje im Internet. Pokazy online, profile i PR internetowy dzięki, któremu można ominąć krytykę dziennikarzy budują świadomość marki a młodzi klienci są zachwyceni. Firmy wiedzą, że ten, kto nie dostosuje się do zmian, przegra.

Karolina Lewczuk (Karolina L.)

Dolce Gabbana pokaz online

Pokaz kolekcji D&G na jesień/zimę 2010/2011 odbędzie się dzisiaj, 25 lutego o godzinie 15:00. Projekty marki Dolce & Gabbana na zimę 2010 zostaną zaprezentowane w niedzielę, 28 lutego o godzinie 13:00.

Relacje będzie można obejrzeć na stronie live.dolcegabbana.com oraz na profilu marki na serwisie Facebook www.facebook.com/DolceGabbana.

Więcej o: