Kosmetyk tygodnia - ujędrniająca linia Dove Firming

Każda kobieta pragnie gładkiej i jędrnej skóry. W tym tygodniu uznanie przyznajemy ujędrniającej linii Dove Firming.

Gładka skóra jest jednym z atrybutów kobiecej urody. Często siedzący tryb życia, nie uprawianie sportu, płynący bezlitośnie czas, czy w końcu przybieranie i tracenie na wadze mogą stać się przyczyną utraty jędrności naszej skóry. Podskórna tkanka tłuszczowa rozrastając się tworzy mało estetyczny efekt luźnej, marszczącej się skóry oraz nierówności typu cellulit.

Wiosna to okres, kiedy bardziej niż w zimie, czy jesieni pragniemy pięknego wyglądu. Chcemy się dobrze czuć we własnej skórze i przygotować na przywitanie lata i założenie bez skrępowania stroju kąpielowego.

W codziennej pielęgnacji nawilżanie i odżywianie skóry jest bardzo ważne. Dr Monika Serafin, dermatolog radzi:

Regularne stosowanie odpowiednich kosmetyków ujędrniających połączone z masażem w trakcie aplikacji może przynieść widoczną poprawę w wyglądzie skóry, nadać jej większe napięcie, elastyczność i gładkość. Co prawda nawet najlepsza pielęgnacja nie zastąpi odpowiedniej dawki ruchu, ale może stanowić bardzo pomocny element w odzyskaniu jędrności skóry"

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kobiet firma Dove stworzyła linię intensywnie ujędrniającą.

Na wiosnę Dove wprowadził nowy produkt do znanej wcześniej serii:

- Modelujący sylwetkę krem ujędrniający - zawierający duże ilości składników nawilżających poprawia elastyczność i wzmacnia strukturę skóry. Ma też ekstrakt z imbiru poprawiający mikrokrążenie.

Cena: 250 ml - 18 zł

- Ujędrniający balsam do ciała Dove - został ulepszony o nową pobudzającą formułę łączącą składniki nawilżające i ekstrakt z białej herbaty - będący znanym przeciwutleniaczem.

Ponadto w skład linii Dove Firming wchodzą:

- Intensywnie ujędrniający żel-krem Dove 200 ml - ma silnie ujędrniające właściwości. najlepiej stosować go na skórę w miejscu, gdzie mamy z nią największy problem,

Cena: 200 ml - 28 zł

- Perfect Curves intensywnie ujędrniające serum do ciała - zawiera Triple Action Complex, którego zadaniem jest poprawić napięcie skóry i redukować widoczność cellulitu,

Cena: 150 ml - 28 zł

- Ujędrniający żel pod prysznic Dove - zawiera 1/4 kremu nawilżającego i składniki odżywcze. Po kąpieli równowaga hydrolipidowa jest utrzymana, a skóra nawilżona i wygładzona.

Cena: 250 ml - 10 zł

Dla nikogo nie pozostaje tajemnicą, że ćwiczenia spełniają dominującą rolę w kształtowaniu sylwetki, co wpływa również na wygląd i kondycję naszej skóry. Firma Dove prezentuje serię ćwiczeń z hula hop dla uzyskania widocznych rezultatów:

1) Ćwiczenie na szczupłą talię:

- Stań w rozkroku, stawiając stopy nieco szerzej niż szerokość bioder. Wciągnij brzuch, wyprostuj plecy i lekko ugnij nogi w kolanach. Umieść hula hop na wysokości talii.

-Staraj się rytmicznie kręcić hula hopem wokół bioder. Trzymaj ręce w górze dla lepszej równowagi.

2) Ćwiczenie na jędrne uda i pośladki:

- Stan w rozkroku na szerokość bioder. Postaw hula hop pionowo na ziemi
przed sobą i połóż na nim ręce. Przenieś ciężar ciała na jedną nogę i lekko
ugnij ją w kolanie.
- Wciągnij brzuch i unoś powoli prawą nogę z ziemi na bok. Noga, którą
podnosisz powinna być wyprostowana, a palce skierowane przed siebie.
Pozostań w tej pozycji przez kilka sekund, a potem powoli przenieś nogę do
poprzedniej pozycji.

Po 10 - 12 razy po każdej stronie

3) Ćwiczenie na płaski brzuch

- Przełóż hula hop za ramiona, pod łopatki i połóż się na plecach. Unieś nogi pod kątem 90° i mocno złap hula hop obiema rękami.

- Ściągnij mięśnie brzucha (twój pępek powinien nieco schować się do środka)
i unieś górną część ciała jak najwyżej możesz, jednocześnie wydychając  powietrze. Twoja broda jest skierowana ku górze, od klatki piersiowej. Wydychając powietrze, powoli opuszczaj górną część ciała na ziemię. Cała siła powinna pochodzić z mięśni brzucha. Staraj się nie kołysać.

Ćwiczenie powtórz 12 - 15 razy

4) Ćwiczenie na piękny dekolt

- Stań w rozkroku, stawiając stopy mniej więcej w równej linii z ramionami. Chwyć hula hop obiema dłońmi i wyciągnij ręce przed siebie na wysokości ramion. Pochyl nieco łokcie.

- Wciągnij mocno brzuch i wyprostuj plecy, ściskaj hula hop przed klatką piersiową, aż będzie mieć owalny kształt. Utrzymaj tę pozycję przez 5-10 sekund, a następnie rozluźnij się.

Ćwiczenie powtórz 8 - 10 razy

5) Ćwiczenie na zgrabne ramiona

- Wyprostuj rękę na wysokość ramion i połóż hula hop na nadgarstku.

- Kręć rytmicznie hula hopem wokół nadgarstka, przesuwając go w stronę ramienia i z powrotem.

Spróbujcie i wy!

Katarzyna Bigos

Zobacz też:

Kremy do depilacji

Więcej o: