Czy to na pewno reklama okularów?

Oglądając klip reklamujący kolekcję okularów Madonny dla Dolce & Gabbana nie wiemy czy aby na pewno Królowej Popu nie pomyliły się taśmy... - VIDEO

Odkąd ukazała się kolekcja okularów Madonny dla Dolce & Gabbana MDG, kampania reklamowa ruszyła na dobre. Po enigmatycznej, "filmowej" sesji zdjęciowej, w której mieliśmy wrażenie, że podglądamy Madonnę, teraz dosłownie możemy ją podglądać. Kręcony z bliska film reklamowy sprawia wrażenie prywatnego, amatorskiego filmu erotycznego, a Madonna jest całkiem przekonująca.

Charakter kampanii twórcy uzasadniają w informacji prasowej:

Wojerystyczne obrazy w metaforyczny sposób odzwierciedlają istotę takiej gwiazdy, jak Madonna: podziwianej, szpiegowanej, ubóstwianej, pożądanej i naśladowanej, której nikt do końca nie poznał. Okrytej tajemnicą i ukrytej za ciemnymi okularami.

Podarnik - pomóż powodzianom

Więcej o: