Big Star w obiektywie Marcina Tyszki

Wraz z jesienną kampanią Marcin Tyszka i Big Star zabierają nas z gorącej, klimatycznej Barcelony do nowoczesnego Berlina.
Big Star w obiektywie Jesienna kampania reklamowa marki Big Star Wraz z jesienną kampanią Marcin Tyszka i Big Star zabierają nas do nowoczesnego Berlina. W kolekcji na jesień/zimę 2010/2011 dominuje amerykański vintage Marcin Tyszka, znany fotograf mody, który współpracuje z najlepszymi i najbardziej prestiżowymi magazynami o modzie, po raz kolejny zrobił kampanię reklamową dla marki Big Star. Jesienno-zimowa kolekcja została zaprezentowana na tle tętniącego artystycznym życiem Berlina. Najnowsza kolekcja marki Big Star jest skierowana do młodych - gniewnych, świadomych swojej osobowości konsumentów, którzy są zdeterminowani by osiągnąć zaplanowany cel. Modele spotykają się w jednym z najbardziej znanych punktów niemieckiej stolicy - przy Alexanderplatz i wspólnie przemierzają ulice Berlina. Ubrani są w dżinsy będące symbolem wygody i młodzieńczego stylu, które zestawiają z casualowymi bluzami lub rockowymi kurtkami i koszulami w kratę. W kolekcji dominuje stylistyka amerykańskiego vintage zaczerpnięta z plakatów i opakowań lat 50., która jest motywem przewodnim najnowszej kolekcji Bis Star na jesień/zimę 2010/2011.

Marcin Tyszka, znany fotograf mody, który współpracuje z najlepszymi i najbardziej prestiżowymi magazynami o modzie po raz kolejny zrobił kampanię reklamową dla marki Big Star. Letnia sesja odbyła się w jednym z najpiękniejszych miast Hiszpanii - Barcelonie, a jesienno-zimowa kolekcja została zaprezentowana na tle tętniącego artystycznym życiem Berlina.

Niemiecka stolica od kilku lat jest utożsamiana z symbolem nowego, bardzo odważnego podejścia do mody, stylu i designu. Nie dziwi nas więc to, że marka Big Star dodała Berlin do swojej listy wyjątkowych miast Europy, które trzeba odwiedzić. Tam, w stolicy Niemiec, Marcin Tyszka sfotografował trzech modeli znanych ze światowych wybiegów. W berlińskiej sesji Big Star wzięła udział Christina Gottshalk (Niemcy) i dwóch  przystojnych modeli: Rhys Hobbins (Australia) oraz Johan Johanson (Szwecja).

Kampania reklamowa marki Big Star jesień/zima 2010/2011 zdjęcia Marcin Tyszka

Najnowsza kolekcja marki Big Star jest skierowana do młodych - gniewnych, świadomych swojej osobowości konsumentów, którzy są zdeterminowani by osiągnąć zaplanowany cel. By oddać ten klimat Marcin Tyszka postanowił uchwycić grupę młodych ludzi w ich codziennej podróży po mieście. Modele spotykają się w jednym z najbardziej znanych punktów niemieckiej stolicy - przy Alexanderplatz i wspólnie przemierzają ulice Berlina. Ubrani są w dżinsy będące symbolem wygody i młodzieńczego stylu, które zestawiają z casualowymi bluzami lub rockowymi kurtkami i koszulami w kratę. W kolekcji dominuje stylistyka amerykańskiego vintage zaczerpnięta z plakatów i opakowań lat 50., która jest motywem przewodnim najnowszej kolekcji Bis Star na jesień/zimę 2010/2011.

Kampania Big Star w Berlinie: