Gwiazdy kupują w sieciówkach WIDEO

Coraz częściej gwiazdy występują na czerwonym dywanie w kreacjach za mniej niż 300 zł z metkami od popularnych sieciówek!

Do niedawna czerwony dywan zarezerwowany był tylko dla sukni z najnowszych kolekcji największych projektantów. Jednak coraz częściej na wielkich imprezach możemy podziwiać celebrytki w strojach z niższej półki. Polskie gwiazdy najchętniej noszą ubrania marek takich jak H&M, Mango czy River Island - ta brytyjska sieciówka ma w swojej ofercie ciekawe, odważne kreacje, które świetnie sprawdzają się na czerwonym dywanie.

kolaż Lula.pl

Oprócz sieciówek dostępnych w Polsce gwiazdy buszują w sieci w poszukiwaniu oryginalnych kreacji z sieciówek niedostępnych w naszym kraju i tak Candy Girl stawia na Asos, a Marina (będąca obecnie ambasadorką New Look) nosi Miss Selfridge. Także zagraniczni celebryci często noszą ubrania z sieciówek! Dlaczego gwiazdy wybierają sieciówki? Chcą zaoszczędzić a może "ocieplić" swój wizerunek? Odpowiedź próbowali znaleźć Basia Łubko i Wojtek Grzybała w programie "Pytanie na śniadanie" w TVP2!

Obejrzyj WIDEO