Marka Reserved dotychczas do swoich kampanii zapraszała największe gwiazdy modelingu. Tym razem postawiła na nastolatka, syna słynnej brytyjskiej pary. Dobra decyzja? [ZDJĘCIA]

Po Georgii May Jagger, Carze Delevingne i Sashy Pivovarovej polska marka stawia na mężczyznę. A właściwie na chłopca, bo gwiazdor wiosennej kampanii ma tylko 17 lat.

Chyba wszystkie dzieci Beckhamów są skazane na sławę. Po małej Harper Seven, uznanej za jedną z najbardziej stylowych dziewczynek świata, przyszedł czas na Romea, który wystąpił jak dotąd w dwóch kampaniach brytyjskiego domu mody Burberry. A teraz przyszła kolej na Brooklyna. Właśnie ogłoszono, że nastolatek został nową twarzą polskiej marki Reserved i wystąpi w kampanii kolekcji na sezon wiosna/lato 2015. Czekamy więc już tylko na debiut trzeciego syna Victorii i Davida, Cruza.

Brooklyn gościł już w prestiżowym magazynie "Man about Town" oraz w "T Magazine", który jest dodatkiem do "New York Timesa". Marka Reserved natomiast, jako pierwsza na świecie, zdecydowała się na zaangażować młodego Beckhama w charakterze modela do kampanii reklamowej.

reserved, brooklyn beckhamKacper Kasprzyk | Total Management dla RESERVED

Zdjęcia powstały w Londynie. Wykonał je Kacper Kasprzyk, polski fotograf mieszkający za granicą, współpracujący z magazynami Harper's Bazar, Dazed & Confused czy francuską edycją Vogue'a. W portfolio Kasprzyka znajdziemy klientów takich jak Gucci, Hermes czy Burberry. W kampanii stworzonej dla Reserved fotograf postawił na młodzieżowy klimat zdjęć.

Brooklyn Beckham będzie promował linię zwaną Volcano Explosion, w której zamiłowanie do sportu spotyka się z modowym kontekstem. Jej design dedykowany jest wszystkim kochającym przygodę, sport i skoki adrenaliny.  W kolekcji dominuje niesztampowe wzornictwo, luźno inspirowane odzieżą do uprawiania sportów ekstremalnych. Uwagę przykuwają zestawienia surowych form z intensywnymi kolorami i graficznymi deseniami. Kolekcja obfituje w wyraziste detale, które definiują ostry, dynamiczny styl: perforowane wykończenia, sznurowane elementy, odblaskowe nadruki i tłoczenia. Wśród fasonów, oprócz koszul i T-shirtów, znajdziemy ciekawie zaprojektowane bluzy z przeszyciami oraz supermodne spodnie z niską talią (tzw. cargo pants). Całość składa się na wygodny, miejski styl z wyraźnym sportowym akcentem.

ZDJĘCIA>>>

 

ZDJĘCIA Kacper Kasprzyk | Total Management

STYLIZACJA: Karin Smeds | Link Details

MAKE-UP: Wilson | Warsaw Creatives

FRYZURY: Daniel Martin | D+V

REKWIZYTY: Anna Tavani | Patrica McMahon

MAKING OF: Bart Pogoda | Afphoto

PRODUKCJA SESJI: Warsaw Creatives

Więcej o: