Anja Rubik i Sasha Knezevic reklamują obuwie CCC, czyli jak sprawić, żeby popularna marka wyglądała luksusowo [WSZYSTKIE ZDJĘCIA]

Masowe polskie marki, wzorem szwedzkiego giganta H&M, coraz częściej reklamują się z rozmachem właściwym luksusowym domom mody. W Polsce symbolem zachodniej elegancji jest Anja Rubik i to ona ma nas przekonać do obuwia i dodatków od CCC.

Anja Rubik i Sasha Knezevic, małżeństwo modeli kojarzone z luksusem, dobrym smakiem i zachodnią modą, reklamują masowe i niedrogie obuwie. Para wystąpiła razem w kampanii CCC na wiosnę-lato 2015. Wcześniej duet kojarzony był z produktami premium - zakochani poznali się na planie kampanii perfum Donny Karan, w Polsce wielokrotnie obdarowywali się diamentami w reklamach biżuterii Apart.

anja i sashaŚwiąteczna kampania Apart / fot. Marcin Tyszka

Czy udział międzynarodowych gwiazd w kampanii CCC dziwi? Jeszcze kilka lat temu przepaść między wizerunkiem marek luksusowych, a tych tanich i popularnych była ogromna, szczególnie w Polsce. Produkt masowy miał bronić się dzięki niskiej cenie i szerokiej dystrybucji, wizualne piękno było domeną najdroższych brandów, które oprócz ubrań sprzedawały marzenia.

Anja Rubik w kampanii CCC wiosna-lato 2015Anja Rubik i Sasha Knezevic w kampanii CCC wiosna-lato 2015 / fot. Mateusz Stankiewicz / CCC

Więcej w GALERII

W skali europejskiej trend przełamał H&M, koncern dysponujący ogromnymi środkami na promocję, których nie zawahał się wydać na gaże najlepszych fotografów i najdroższych modelek (w tym Anji i np. Magdy Frąckowiak). Od ponad dekady H&M lansuje limitowane kolekcji we współpracy z projektantami luksusowych marek, a od kilku sezonów organizuje pełen przepychu pokaz na paryskim Tygodniu Mody.

GALERIA Anja Rubik i Sasha Knezevic w kampanii CCC wiosna-lato 2015

Na polskim podwórku pionierskie działania podejmował koncern LPP i jego wiodąca marka Reserved. Lansowano limitowane kolekcje z wiodącymi polskimi projektantami, później przekierowano siły i fundusze na gwiazdorskie kampanie z zachodnimi modelkami. Markę reklamowała m.in. Cara Delevingne i córka Micka Jaggera Georgia May Jagger. Inna marka LPP, Mohito, podjęła w zeszłym roku szeroko zakrojoną współpracę z Rubik. Top modelka wylansowała specjalną kolekcję pod własnym nazwiskiem, wzięła udział w kampanii i uświetniła swoją obecnością pełen rozmachu warszawski pokaz linii "Anja Rubik x Mohito".

[Pokaz kolekcji Anji Rubik dla MOHITO, 06.11.2014, fot. WBF/Konrad Marczuk na zdj.Anja Rubik8BIM%mq i*#?nyC8BIM:printOutputClrSenumClrSRGBCInteenumInteClrmMpBlboolprintSixteenBitboolprinterNameTEXT8BIM;printOutputOptionsCptnboolClbrboolRgsMboolCrnCboolCntCboolLblsboolNgtvboolEmlDboolIntrboolBckgObjcRGBCRd  doub@oGrn doub@oBl  doub@oBrdTUntF#RltBld UntF#RltRsltUntF#Pxl@rvectorDataboolPgPsenumPgPsPgPCLeftUntF#RltTop UntF#RltScl UntF#Prc@Y8BIM,WBF

To Mohito najpełniej wykorzystało potencjał marketingowy nazwiska Rubik, ale fani modelki pamiętają, że Anja już kiedyś projektowała dla polskiej popularnej marki. W latach 2009-11 top modelka reklamowała obuwie i dodatki Quazi, a kontrakt przewidywał także autorskie linie w stylu Rubik. I tu koło się zamyka, bo marki Quazi i CCC należą do jednego właściciela - CCC S.A. (wówczas pod nazwą NG2 S.A.). Po latach koncern upomniał się o dawną muzę z nadzieją, że uda się zbudować bardziej luksusową aurę wokół masowej marki, tak jak miało to miejsce w przypadku Mohito.

Anja Rubik dla Quazi wiosna/lato 2011fot. mat. prasowe

To najlepszy moment - za granicą Anja Rubik jest supergwiazdą, ale wielu Polaków dowiedziało się o jej istnieniu dopiero w zeszłym roku. Wtedy Anja zstąpiła z papieru kredowego Vogue Paris, żeby poprowadzić program "Project Runway", projektować dla Mohito i wylansować własny zapach we współpracy z gigantem kosmetycznym Inglot.

GALERIA: Anja Rubik i jej mąż Sasha Knezevic w kampanii CCC wiosna-lato 2015

Więcej o:
Skomentuj:
Anja Rubik i Sasha Knezevic reklamują obuwie CCC, czyli jak sprawić, żeby popularna marka wyglądała luksusowo [WSZYSTKIE ZDJĘCIA]
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX