Jak ćwiczy Anja Rubik? Top modelka zdradziła, jakie są jej sposoby na idealną figurę [FITNESS]

Zwykli śmiertelnicy nie mają tak dużo czasu i motywacji do treningu jak top modelki, jednak w tym trudnym poświątecznym czasie nasze zainteresowanie sportem rośnie o 300%. Poszukiwanie fitnessowych inspiracji rozpoczynamy od tajemnic pięknej sylwetki Anji Rubik.

Anja Rubik nie należy do modelek, które regularnie umieszczają w internecie zdjęcia z siłowni, z perfekcyjnym makijażem i szerokim uśmiechem mimo wysiłku. To raczej domena Aniołków Victoria's Secret. Na Instagramie sławnej Polki motywujące zdjęcia z porannego joggingu pojawiają się sporadycznie. Nie znaczy to jednak, że Anja Rubik unika sportu - top modelka ćwiczy codziennie, nawet gdy jest zapracowana.

Zawsze staram się znaleźć przynajmniej 20-30 minut dziennie na ćwiczenia, nawet kiedy mój plan na Fashion Week jest przeładowany. Jest łatwiej, jeśli zachowujesz regularność, i to po prostu poprawia samopoczucie - powiedziała Rubik dla vogue.com.

Dzięki wywiadom, które udzieliła vogue.com i "The Cut", o programie treningowym Anji wiemy (prawie) wszystko...

  • Joga, pilates, sauna:
    Standardowy dzień w Nowym Jorku top modelka rozpoczyna od wizyty na siłowni. Czasem są to ćwiczenia na maszynach, czasem zajęcia. Anja szczególnie poleca jogę, która pomaga wysokim dziewczynom dbać o kręgosłup. Polka uprawia też pilates i okazjonalnie kick boxing. Wizytę w studiu fitness modelka zawsze kończy w ten sam sposób - długą sesją w saunie. To nie tylko idealny sposób na relaks po treningu - Anja zapobiega w ten sposób bólom mięśni i dba o układ krążenia. Saunę zainstalowała także w swoim wakacyjnym domu na Majorce.
  • Jogging:
    Swojego czasu cała Polska zachwycała się zdjęciami Anji i jej męża uprawiającymi jogging na bulwarach wiślanych w Warszawie (czy fotograf Pudelka biegał razem z nimi?). Wspólne bieganie wydaje się być stałym zwyczajem słynnej pary. Jednak w rozmowie z "The Cut" Anja zdradziła, że obsesja joggingu to już dla niej przeszłość. Po ćwiczeniach typu cardio (zalicza się do nich szybki bieg) modelka... za dużo traciła na wadze.
  • Podnoszenie ciężarów:
    Nikt nie podejrzewałby, że ta szczupła blondynka podnosi ciężary! Wyciskanie na ławce kojarzy się raczej z panami o stalowych ramionach, a trenerzy nie zalecają ćwiczeń ze sztnagami modelkom. Jednak Anja twierdzi, że ten rodzaj treningu pomógł jej wyrzeźbić mięśnie i poradzić sobie z bólem pleców.

    Jestem naturalnie bardzo szczupła, więc trudno mi nabrać masy mięśniowej. Podnoszenie ciężarów to coś, co wszyscy mi odradzali. Ale przez lata zdążyłam już spróbować wielu sportów i mogę powiedzieć, że ten jest dla mnie najlepszy - mówi Rubik w rozmowie z vogue.com.

  • Taniec:
    Anja przynajmniej raz w tygodniu pojawia się w nowojorskim studiu profesjonalnej tancerki Simone De La Rue. Jej program treningowy "Body by Simone" cieszy się ogromnym powodzeniem wśród top modelek i gwiazd. Do wielbicielek autorskiego treningu De La Rue należą Rosie Huntington-Whiteley, Abbey Lee Kershaw, Naomi Watts i Anne Hathaway.
  • Dieta:
    Anja nie ma w zwyczaju przechodzenia na restrykcyjne diety - nie musi i nie lubi się ograniczać. Jednak Polka w ogóle nie je mięsa i ryb, a podstawą jej diety są warzywa, owoce i duże ilości wody. W rozmowie z "The Cut" zdradziła, że dzień lubi zacząć od koktajlu, a jeden z jej ulubionych składa się z jarmużu, mleczka migdałowego, wody kokosowej i daktyli.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o zdrowym stylu życia Anji Rubik przejrzyj prywatne zdjęcia modelki w GALERII. To ostatni moment, żeby popracować nad sylwetką przed latem, chociaż nie obiecujemy efektów takich, jak u Anji. Z takimi nogami trzeba się urodzić...

Anja Rubik na plażyInstagram @anja_rubik

 

Więcej o: