Mohito na jesień 2015: kobieca kolekcja w kolorze wina, a w kampanii Zuzanna Bijoch jako femme fatale [GALERIA]

Udana kolekcja Mohito na jesień i Zuzanna Bijoch seksowna jak nigdy dotąd. Na tę kampanię czekaliśmy od dawna.

Przynajmniej od czerwca, kiedy Zuzanna Bijoch zorganizowała swoje 21. urodziny z pomocą marki Mohito. Podczas imprezy ujawniono kilka zdjęć z sesji wizerunkowej, która odbyła się w luksusowym londyńskim penthousie. Bijoch i jej tajemniczego towarzysza uchwycił fotograf René Habermacher. Szwajcar doskonale wydobył seksapil modelki. Zuza bywa zadziorna, dziewczęca, eteryczna, ale rzadko fotografowie widzą ją jako femme fatale. W kampanii Mohito 21-latka wygląda bardziej zmysłowo, niż w swojej głośnej nagiej sesji dla "Lui".

Nowy wizerunek polskiej top modelki doskonale wpisuje się w klimat jesiennej kolekcji Mohito. Sieciówka stawia na bardzo kobiecy styl, pełen nasyconych barw i sztucznego futra (rewelacyjny płaszcz w patchworkowe wzory, kolorowe etole). W nowym sezonie klientka Mohito będzie ubierać się w odcienie burgundu i marsali, koloru roku według PANTONE. Kolekcję uzupełnia odrobina rocka - granatowa krata i ażury ze srebrnych nitów. W sezonie zdominowanym przez styl hippie, atutem kolekcji Mohito jest jej różnorodność.

Nasza kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60-tych, kolorowych 70-tych oraz ulicznego vibe’u lat 90-tych – komentuje główna projektantka marki, Karolina Sołtan.

MOHITO JESIEŃ-ZIMA 2015 - KAMPANIA Z ZUZANNĄ BIJOCH W GALERII