Mohito i Mohito Gold Label na wiosnę 2016. W jednej z kampanii wystąpiła... Ania Jagodzińska

Wolicie słodki romantyzm głównej linii Mohito czy awangardowe zacięcie Gold Label?

Polki kochają róż - tak przynajmniej można wywnioskować po obejrzeniu nowych propozycji Mohito, najbardziej kobiecej marki grupy LPP. Na pewno chodzi także o "Rose Quartz", czyli pudrowy róż, jeden z dwóch kolorów uznanych przez instytut Pantone za obowiązujący na rok 2016. A może to nawiązanie do hitu Instagramu - satynowego bombera, oczywiście w różu, jak w pierwowzorze wszystkich kurtek sezonu, modelu luksusowej marki Acne? Niezależnie od inspiracji, wiosna w Mohito jest konsekwentnie pastelowa, gdzieniegdzie tylko przetykana blaskiem srebra albo zmysłową czarną koronką.

Zobacz także: Buty polskich marek na wiosnę 2016 - 35 hitów ze sklepów

Dla romantyczek sieciówka przygotowała główną linię, której twarzą jest Ania Jagodzińska. Nowa muza marki jest jedyną Polką, która wystąpiła na okładce amerykańskiego "Vogue'a", a w ostatnich miesiącach coraz więcej i chętnie pracuje w kraju. Kampania na wiosnę to podobno dopiero początek współpracy z sieciówką. Na zdjęciach Mateusza Stankiewicza Ania pokazała kilka zwiewnych sukni, modną satynową halkę, odrobinę biurowego szyku i hit sezonu - seksowny komplet z gipiury. Alternatywa dla dziewczęcych projektów jest droższa linia Mohito Gold Label, reprezentowana w znacznie bardziej awangardowej sesji. Pastele są tu potraktowane bardzo chłodno, przypominają odcienie sorbetów. Bardziej rygorystyczne kroje nie pozostawiają wątpliwości - Gold ma spodobać się odważnym, świadomym mody dziewczynom, które lubią przewrotne połączenia.

Romantyczna kolekcja Mohito na wiosnę 2016 - ZDJĘCIA

Awangardowe Mohito Gold Label - ZDJĘCIA