Zmiany w Chloe

Po tygodniach spekulacji o rezygnacji Hannah MacGibbon ze stanowiska głównego projektanta w Chloe podano nazwisko następcy.
Zmiany w Chloe Podano nazwisko następcy następczyni Hanny MacGibbon Nową projektantką francuskiej marki Chloe została Clare Waight Keller, która dwa miesiące temu zrezygnowała z posady projektantki Pringle of Scotland Po tygodniach spekulacji o rezygnacji Hannah MacGibbon ze stanowiska głównego projektanta w Chloe podano nazwisko następcy. Nową projektantką francuskiej marki Chloe została Clare Waight Keller, która dwa miesiące temu zrezygnowała z posady projektantki Pringle of Scotland. Clare powiedziała, że rezygnuje z powodów osobistych, ale już wiadomo, że chodziło nie tylko o narodziny trzeciego dziecka, ale i o nową posadę. Waight Keller, która był starszym projektantem w Gucci w czasach Toma Forda i pracowała u Ralpha Laurena oraz Calvina Kleina, wydaje się odpowiednią osobą na to miejsce. - Clare rozumie DNA Chloe i wniesie młodość i świeżość do marki - powiedział Geoffroy de la Bourdonnaye, prezes firmy. - A jednak, nigdy nie zatrudniliśmy kogoś równie doświadczonego i nadającego się do tej roli. Clare pracowała dla potężnych włoskich, amerykańskich i brytyjskich firm; udowodniła, że ma handlowe, kreatywne i komunikacyjne umiejętności i że potrafi zarządzać dużym studio. Następczyni Hannah MacGibbon chce skupić się na budowaniu następnej epoki, przy jednoczesnym poszanowaniu historii. W następnym roku marka Chloe będzie obchodzić 60-lecie, co jest doskonałym momentem na zmiany. - Miło mi było zaakceptować to stanowisko, Chloe to dom, który zawsze popierał piękny, swobodny, elegancki kobiecy - wszystkie te wartości mam na uwadze, gdy projektuję i zastanawiam się, jak kobiety chcą się dziś ubierać - powiedziała Clare Waight Keller. Swoją pierwszą kolekcję Clare zaprezentuje w październiku. Będzie to jej wizja kobiety Chloe na wiosnę/lato 2012.

Zgodnie z oficjalnymi doniesieniami nowym projektantem francuskiej marki Chloe została Clare Waight Keller, która dwa miesiące temu zrezygnowała z posady projektantki Pringle of Scotland. Clare powiedziała, że rezygnuje z powodów osobistych, ale już wiadomo, że chodziło nie tylko o narodziny trzeciego dziecka, ale i o nową posadę. Waight Keller, która był starszym projektantem w Gucci w czasach Toma Forda i pracowała u Ralpha Laurena oraz Calvina Kleina wydaje się odpowiednią osobą na to miejsce.

Clare rozumie DNA Chloe i wniesie młodość i świeżość do marki" - powiedział Geoffroy de la Bourdonnaye, prezes firmy. - "A jednak, nigdy nie zatrudniliśmy kogoś równie doświadczonego i nadającego się do tej roli. Clare pracowała dla potężnych włoskich, amerykańskich i brytyjskich firm; udowodniła, że ma handlowe, kreatywne i komunikacyjne umiejętności i że potrafi zarządzać dużym studio ".

Następczyni Hannah MacGibbon chce skupić się na budowaniu następnej epoki, przy jednoczesnym poszanowaniu historii. W następnym roku marka Chloé będzie obchodzić 60-lecie, co jest doskonałym momentem na zmiany.

Miło mi było zaakceptować to stanowisko, Chloé to dom, który zawsze popierał piękny, swobodny, elegancki kobiecy - wszystkie te wartości mam na uwadze, gdy projektuję i zastanawiam się, jak kobiety chcą się dziś ubierać."

Swoją pierwszą kolekcję Clare zaprezentuje w październiku. Będzie to jej wizja kobiety Chloe na wiosnę/lato 2012. Nie możemy się doczekać jej projektów i zastanawiamy się jak jej zatrudnienie wpłynie na markę. Jej poprzedniczka, Hannah MacGibbon stworzyła sześć kolekcji dla Chloé, które były powrotem do korzeni. Wniosła do francuskiego domu mody, który w 1952 roku założył pochodzącego z Egiptu Gaby Aghion świeżość i dziewczęcą nonszalancję, jednak jej kontrakt nie został przedłużony. De la Bourdonnaye powiedział, że było to wzajemną decyzją.

Kiedy doszliśmy do końca umowy Hannah, rozmawialiśmy o przyszłości i okazało się jej zainteresowania i inspiracje są bardziej na zewnątrz niż wewnątrz firmy." - powiedział Geoffroy de la Bourdonnaye, prezes firmy.

Chloe jest jedną z najważniejszych marek modowych należących do portfolio Richemont. Potencjał firmy oceniano na miliard dolarów, ale tempo rozwoju zwolniło w ostatnich latach. Marka ograniczyła wydatki na reklamę i ekspansję rynkową przez co stała się mało konkurencyjna w stosunku do pozostałych gigantów luksusu. Teraz na pewno nadejdą zmiany.

Chloe jesień/zima 2011/12 - GALERIA!

Chloe jesień/zima 2011/12

 

Chloe wiosna/lato 2011 - GALERIA!

Chloe wiosna/lato 2011

Więcej o: