Młodzieżowa linia Victorii Beckham

Victoria Beckham wprowadza tańszą linię odzieży dla młodszej klienteli. Debiut marki Victoria by Victoria Beckham zaplanowany został na wiosnę 2012.

Można to zrzucić na hormony, bo w końcu była Spicetka spodziewa się pierwszej córki, lub na to, że pani Beckham mogła poczuć się zmęczona szykownym stylem, który zupełnie nie sprawdza się podczas ciąży. Jednak naszym zdaniem nie ma co doszukiwać się jakiejś filozofii, bo to zwykły biznes. Victoria Beckham postanowiła rozwinąć swoje modowe imperium w sposób, który sprawdzili m.in. Marc Jacobs, Miuccia Prada oraz marka Chloe. Gwiazda poszerza ofertę o młodzieżową linię, którą nazwała podobnie do Jacobsa - Victoria by Victoria Beckham. Debiut zaplanowany został na następną wiosnę.

Czego możemy się spodziewać? Alter ego flagowej marki słynącej z super szykownych kolekcji. W ofercie linii dla młodszych klientek nie znajdziemy wąskich, seksownych kreacji dla szczupłych kobiet, ale luźne, dziewczęce sukienki. Gwiazda postanowiła, że rzeczy VbVB będą zabawne, dziewczęce, łatwe do noszenia i uniwersalne, by można je było nosić w ciągu dnia i wieczorem.

Victoria zainspirowała się komiksową bohaterką Emily Strange. Postawiła na luźniejszą sylwetkę, ostre barwy i kobiece wykończenia. Sukienki ozdabiają falbany, kokardy i wesołe nadruki - koty, chmury i księżyc. Pani Beckham postanowiła ubierać kobiety, które nie wyglądają, jak ona.

Obecnie podoba mi się bardziej nowoczesne podejście," powiedziała Victoria. - "Oznacza to, że jestem otwarta na projekty dla kobiet i dziewcząt o różnych kształtach i rozmiarach, ludzi, którzy być może chcą czegoś mniej obcisłego, przylegającego i konstrukcyjnego." - dodała.

Podoba nam się ta inna, niezbyt znana Victoria Beckham, która zapragnęła projektować komfortowe, wygodne, a zarazem szykowne rzeczy. Młodzieżowa linia jest bardziej dziewczęca i dostępna finansowo, choć nadal nie może się równać z siecówkami. Ceny będą się zaczynać od 550 dolarów.