Zmysłowa Lara Stone w najnowszej kampanii Calvin Klein

Lara Stone musi być wyjątkowo dobrym "sprzedawcą" marek, bo firma Calvin Klein po raz kolejny zatrudniała ją do kampanii swoich wszystkich kolekcji na jesień/zimę 2011/12.
Lara Stone i Calvin Klein Zmysłowa Lara Stone wystąpiła w najnowszej kampanii Calvina Kleina. Lara Stone musi być bardzo dobrym "sprzedawcą" marek, bo firma Calvin Klein po raz kolejny zatrudniała ją do kampanii swoich wszystkich kolekcji nowego sezonu. Lara Stone musi być wyjątkowo dobrym "sprzedawcą" marek, bo firma Calvin Klein po raz kolejny zatrudniała ją do kampanii swoich wszystkich kolekcji na jesień i zimę. W marcu ubiegłego roku w mediach pojawiła się informacja, że Lara Stone podpisała trzy kontrakty na reklamowanie marek z portfolio firmy Calvin Klein. To było wielkie zaskoczenie, bo firmy zwykle nie zatrudniają jednej modelki do reklamowania kilku kolekcji w tym samym czasie. Ale wybór Lary na twarz korporacji Calvina Kleina okazał się strzałem w dziesiątkę. Od ubiegłego roku piękna Holenderka reklamuje flagową linię Calvin Klein Collection, tańszą - CK Calvin Klein, linię dżinsową CK One Jeans, kosmetyki i bieliznę marki. Autorem najnowszej odsłony kampanii bielizny Calvina Kliena jest Patrick Demarchelier, który współpracował z dyrektorem kreatywnym - Fabienem Baronem z Baron plus Baron. Duet postanowił uchwycić Larę w taki sposób, by w bieliźnie wyglądała bardziej seksownie niż nago, co koresponduje z hasłem kolekcji bielizny na najbliższą jesień i zimę - "Naked Glamour". Postawili na prostotę i subtelność czarno-białych fotografii oraz zmysłowy urok Lary Stone. Kampania jest prosta, ale niezwykle klimatyczna.

W marcu ubiegłego roku w mediach pojawiła się informacja, że Lara Stone podpisała trzy kontrakty na reklamowanie marek z portfolio firmy Calvin Klein. To było wielkie zaskoczenie, bo firmy zwykle nie zatrudniają jednej modelki do reklamowania kilku kolekcji w tym samym czasie. Ale wybór Lary na twarz korporacji Calvin Klein okazał się strzałem w dziesiątkę. Od ubiegłego roku piękna Holenderka reklamuje flagową linię Calvin Klein Collection, tańszą - CK Calvin Klein, linię dżinsową CK One Jeans, kosmetyki i bieliznę marki.

Autorem najnowszej odsłony kampanii bielizny Calvin Klien jest Patrick Demarchelier, który współpracował z dyrektorem kreatywnym - Fabienem Baronem z Baron + Baron. Duet postanowił uchwycić Larę w taki sposób, by w bieliźnie wyglądała seksowniej niż nago, co koresponduje z hasłem kolekcji bielizny na jesień/zimę 2011/12 - "Naked Glamour". Postawili na prostotę i subtelność czarno-białych fotografii oraz zmysłowy urok Lary Stone. Kampania jest prosta, ale niezwykle klimatyczna.

Więcej o: