Kim Kardashian w kampanii reklamowej swojego nowego zapachu

Po sukcesie pierwszych perfum Kim Kardashian, przyszedł czas na kolejną butelkę sygnowaną jej nazwiskiem. Oto jak prezentują się zdjęcia z najnowszej kampanii.

Pierwszy zapach Kim wydany w 2009 roku cieszył się dużym powodzeniem. Nic więc dziwnego, że celebrytka zdecydowała się na kolejny. Drugie perfumy o nazwie Kim Kardashian Gold są na rynku od niedawna, ale Kim, która doskonale wie jak zadbać o promocję, chwilę czekała, by ujawnić zdjęcia z kampanii.

Dziś możemy ją podziwiać na zdjęciu w najbardziej charakterystycznym dla niej wydaniu. Złota, mocno dopasowana i wydekoltowana suknia, intensywnie wyrazisty makijaż i strojna biżuteria. Kim zależało bowiem, by nowość kojarzyła się z produktem luksusowym, z jakim zwykle wiąże się złoto.

Motto jakie przyświeca perfumom:

Złoto jest luksusem, który przetrwa próbę czasu, jest uniwersalnym symbolem wyrafinowania i przepychu, pięknem ponadczasowym, który nadaje blasku.

W nowym zapachu znajdziemy: bergamotkę, grejpfrut, różowy pieprz, jaśmin, różę, fiołek, paczulę, piżmo, ambrę, benzoes, drzewo sandałowe i piżmo.

Zapach jest intensywnie kwiatowy, ale delikatnie odświeżający. Biorąc pod uwagę resztę składników również ciepły. Flakon perfum i jego kolor, mimo, iż kształtem nawiązuje do pierwszego zapachu, prezentuje się okazalej niż poprzedni i faktycznie wygląda bardziej luksusowo.

Popularność Kim Kardashian jest fenomenem, który można porównać do sławy Paris Hilton, która na swoim koncie ma już 11 różnych butelek sygnowanych swoim nazwiskiem. Obie panie zasadniczo są znane z tego, że są znane... Przykład tego, że media mogą dziś wypromować każdego!

Kim Kardashian w nowej kampanii reklamowej swojego zapachu GOLD

Kim Kardashian w nowej kampanii reklamowej swojego zapachu GOLD

Zobaczcie też:

Nowy trend - podwójne kreski na powiece

Nowy trend w makijażu - podwójne kreski na powiece

Lula już w Twoim telefonie

Mobilna Lula - Lula w Twoim telefonie