Zuzanna Bijoch w kampanii maskary YSL

Młodziutka Zuzanna Bijoch wciąż wzmacnia swoją pozycję w modelingu. Coraz liczniejsze sesje w najlepszych magazynach, coraz więcej pokazów mody, a teraz jeszcze kampanie reklamowe dla najlepszych luksusowych marek.
Zuzanna Bijoch w kampanii YSL Młodziutka Zuzanna Bijoch wciąż umacnia swoją pozycję w modelingu Zuzanna Bijoch wystąpiła w nowej kampanii reklamowej maskary YSL Volume Effect Faux Cils Shocking. Tusz do rzęs ma aż 6 odcieni czarnego koloru (140 zł) Młodziutka Zuzanna Bijoch wciąż umacnia swoją pozycję w modelingu. Coraz liczniejsze sesje w najlepszych magazynach, coraz więcej pokazów mody, a teraz jeszcze kampanie reklamowe dla najlepszych luksusowych marek. Sesje zdjęciowe z udziałem Zuzanny pojawiają się w coraz lepszych magazynach. Ostatnio mogliśmy podziwiać ją w "Vogue Spain", "Dazed & Confused" i "Love". Mimo iż swoją przygodę z modelingiem zaczęła stosunkowo niedawno, młoda modelka występowała już na pokazach obok Naomi Campbell czy Kate Moss. Z przyjemnością obserwujemy jej rozwój kariery. Według portalu models.com - Zuzanna jest na 37. miejscu najlepszych modelek na świecie. Dziś możemy oglądać ją w nowej kampanii reklamowej maskary YSL Volume Effect Faux Cils Shocking. Nowość to tusz do rzęs, który w zamierzeniu marki ma obudzić w kobiecie prawdziwą femme fatale. Innowacją jest też nowe spojrzenie na czerń. Możemy wybrać aż 6 różnych odcieni podsyconych innymi kolorami: 1 - Noir Profond, 2 - Noir Cendre, 3 - Noir Bronze, 4 - Noir Abysse, 5 - Noir Burlat, 6 - Noir Jade. Maskara ma dość szeroką szczoteczkę o asymetrycznym kształcie, która ma umożliwić zaakcentowanie każdej rzęsy. Z kolei formuła tuszu dodaje im większej objętości. Cena ok. 140 zł.

Sesje zdjęciowe z udziałem Zuzanny pojawiają się w coraz lepszych magazynach. W tym mogliśmy podziwiać ją w "Vogue Spain", "Dazed & Confused" i "Love". To wszystko wzmacnia jej pozycję w branży mody. Mimo, iż swoją przygodę z modelingiem zaczęła stosunkowo niedawno - młoda modelka występowała już na pokazach obok Naomi Campbell czy Kate Moss.

Z przyjemnością obserwujemy jej rozwój kariery. Według portalu models.com - Zuzanna jest na 37 miejscu najlepszych modelek na świecie.

Dziś możemy oblądać ją w nowej kampanii reklamowej maskary YSL Volume Effect Faux Cils Shocking.

Nowość to tusz do rzęs,który w zamierzeniu marki ma obudzić w kobiecie prawdziwą femme fatale.

Innowacją jest też nowe spojrzenie na czerń. Możemy wybrać aż 6 różnych odcieni podsyconych innymi kolorami:

1 - Noir Profond
2 - Noir Cendre
3 - Noir Bronze
4 - Noir Abysse
5 - Noir Burlat
6 - Noir Jade

Nowość ma dość szeroką szczoteczkę o asymetrycznym kształcie, która ma umożliwić zaakcentowanie każdej rzęsy. Z kolei formuła tuszu dodaje im większej objętości.

Cena ok. 140 zł

Zuzanna Bijoch w kampanii reklamowej YSL

Premiera kalendarza YES 2010 autorzy: Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek

Zajrzyjcie też do naszej galerii - znajdziecie tam więcej zdjęć Zuzanny!

 

Zobaczcie też:

Nowa kolekcja błyszczyków BeYu

Nowe błyszczyki BeYu

Lula już w Twoim telefonie

Mobilna Lula - Lula w Twoim telefonie

Jak podoba wam się Zuzanna Bijoch w nowej kampanii YSL?