Miesiąc walki z rakiem piersi - też możecie wspomóc działania Estee Lauder

Październik już od dawna jest miesiącem walki z rakiem piersi. Marka Estee Lauder jako jedna z wielu od ponad dwóch tygodni prowadzi kampanię sprzedaży produktów, z których fundusze, wesprą badania nad rakiem piersi. To ważne dla nas - wszystkich kobiet!
Estee Lauder walczy z rakiem piersi Trwa miesiąc walki z rakiem piersi Trwa miesiąc walki z rakiem piersi. Od 1 października marki Estee Lauder i Clinique po raz kolejny oferują nam limitowane wersje produktów z Różową Wstążką Październik już od dawna jest miesiącem walki z rakiem piersi. Marka Estee Lauder jako jedna z wielu od ponad dwóch tygodni prowadzi kampanię sprzedaży produktów, z których fundusze, wesprą badania nad rakiem piersi. To ważne dla nas - wszystkich kobiet! Ta choroba stanowi około 20 proc. wszystkich zachorowań na nowotwory złośliwe występujące w Polsce. Niestety w ciągu ostatnich lat zachorowalność wzrosła około 4-5 proc. Rak piersi jest w Polsce przyczyną największej liczby zgonów wywołanych przez nowotwory złośliwe u kobiet. Pojawia się u polek przeważnie między 45 a 69 rokiem życia. Niepokojącym faktem jest, że wzrasta umieralność. Dlatego tak ważne jest szerzenie wśród nas świadomości na temat tej choroby. W roku 1992 pani Evelyn H. Lauder zapoczątkowała Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder Companies i stworzyła wraz z magazynem "SELF" Różową Wstążkę, która stała się ogólnoświatowym symbolem zdrowych piersi. Misją Kampanii jest szerzenie przesłania, że wczesne wykrycie raka piersi ratuje życie. Hasło tegorocznej Kampanii brzmi: "RAZEM. PRZYŁĄCZMY SIĘ. POWIEDZMY INNYM. POKONAJMY. DLA PRZYSZŁOŚCI BEZ RAKA PIERSI". Od 1 października 2011 marki Estee Lauder i Clinique po raz kolejny oferują nam limitowane wersje produktów z Różową Wstążką, które dostępne są w Perfumeriach Douglas, Marionnaud i Sephora. Dzięki sprzedaży tych produktów zebrane zostaną fundusze wesprą badania nad rakiem piersi, prowadzone w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie. Produkty dostępne będą do wyczerpania zapasów.

Ta choroba stanowi około 20% wszystkich zachorowań na nowotwory złośliwe występujące w Polsce. Niestety w ciągu ostatnich lat zachorowalność wzrosła około 4-5%. Rak piersi jest w Polsce przyczyną największej liczby zgonów wywołanych przez nowotwory złośliwe u kobiet. W ostatnich latach obserwuje się wzrost umieralności z powodu tej choroby, w roku 2004 zanotowano 4887 przypadków śmiertelnych. Pojawia się u polek przeważnie między 45 a 69 rokiem życia. Niepokojącym faktem jest, że wzrasta umieralność. Dlatego tak ważne jest szerzenie wśród nas świadomości na temat tej choroby.

W roku 1992 pani Evelyn H. Lauder zapoczątkowała Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies i stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, która stała się ogólnoświatowym symbolem zdrowych piersi. Misją Kampanii jest szerzenie przesłania, że wczesne wykrycie raka piersi ratuje życie.

Hasło tegorocznej Kampanii brzmi:

RAZEM. PRZYŁĄCZMY SIĘ. POWIEDZMY INNYM. POKONAJMY. DLA PRZYSZŁOŚCI BEZ RAKA PIERSI".

Od 1 października 2011 marki Estée Lauder i Clinique, po raz kolejny oferuje nam limitowane wersje produktów z Różową Wstążką, które dostępne są w Perfumeriach Douglas, Marionnaud i Sephora.

Dzięki sprzedaży tych produktów zebrane zostaną fundusze, które wesprą badania nad rakiem piersi, prowadzone w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie.

Produkty dostępne będą do wyczerpania zapasów. Możecie się jeszcze przyłączyć!

Clinique. Great Skin, Great Cause

Jak oceniacie tego typu kampanie? Bierzecie w nich udział?
Więcej o: