Zakazana reklama maskary z Taylor Swift w roli głównej

Coraz częściej czytamy o zakazie publikacji reklam z powodu zafałszowanego obrazu rzeczywistości. Dokładnieto samo stało się z reklamą maskary Covergirl, w której twarzą jest Taylor Swift.
Zakazana reklama maskary z Taylor Swift Emisja spotu, w którym Taylor Swift reklamuje maskarę, została wstrzymana Emisja spotu, w którym Taylor Swift reklamuje maskarę, została wstrzymana. Wygląda na to, że rozpoczynamy nową erę - zakazu używania Photoshopa Coraz częściej czytamy o zakazie publikacji reklam z powodu zafałszowanego obrazu rzeczywistości. Dokładnie to samo stało się z reklamą maskary Covergirl, w której występuje Taylor Swift. "Nie można publikować fotografii pokazującej, jak będziemy wyglądać po użyciu danego produktu, jeśli prawda jest taka, że możemy uzyskać taki efekt raczej dzięki kliknięciu myszką w odpowiednim programie" - komentował decyzję Andrea Levine z departamentu National Advertising Division. Wygląda na to, że rozpoczynamy nową erę - erę zakazu używania Photoshopa. Emisja nowego spotu, w którym Taylor Swift reklamuje maskarę (o ironio o nazwie CoverGirl NatureLuxe), została wstrzymana. National Advertising Division pracuje nad tym, by zaprzestano wreszcie tworzenia reklam, które wprowadzają w błąd konsumentów. Chciałoby się krzyknąć: "Nareszcie". To nie pierwszy taki przypadek i wygląda na to, że nie ostatni. Coraz więcej przekazów reklamowych podlega kontroli zgodności z rzeczywistością. Może firmy zmienią w końcu swoją politykę i zamiast wydawać miliony na reklamę, której ze względu na przekłamanie rzeczywistości - publikacji i tak zakażą, będzie wolała wydać te same, albo nawet mniejsze pieniądze na spot, który będzie pokazywał prawdę. Pojawia się tylko pytanie, czy wówczas znajdzie się ktoś, kto w ogóle ten produkt kupi.

"Nie można publikować fotografii pokazującej jak będziemy wyglądać po użyciu danego produktu, jeśli prawda jest taka, że możemy uzyskać taki efekt raczej dzięki kliknięciu myszką w odpowiednim programie" - komentował decyzję Andrea Levine z departamentu National Advertising Division.

Wygląda na to, że rozpoczynamy nową erę - erę zakazu używania Photoshopa.

Emisja nowego spotu reklamowego, w którym Taylor Swift reklamuje maskarę (o ironio o nazwie CoverGirlNatureLuxe) została wstrzymana.

National Advertising Division pracuje nad tym, by zaprzestano wreszcie tworzenia reklam, które wprowadzają w błąd konsumentów.

Chciałoby się krzyknąć - nareszcie!

To nie pierwszy taki przypadek i wygląda na to, że nie ostatni. Coraz więcej przekazów reklamowych jest podlega kontroli zgodności z rzeczywistością. Może firmy zmienią w końcu swoją politykę i zamiast wydawać miliony na reklamę, której ze względu na przekłamanie rzeczywistości - publikacji i tak zakażą, będzie wolała wydać te same, albo nawet mniejsze pieniądze na spot, który będzie pokazywał prawdę. Pojawia się tylko pytanie, czy wówczas znajdzie się ktoś, kto w ogóle ten produkt kupi...

Reklama maskary z Taylor Swift zakazana

Zobaczcie także:

Reklama perfum Oh Lola zakazana w U.K

Dakota Fannig promuje perfumy Marca Jacobsa

Czy popieracie pomysł nieretuszowanych zdjęć reklamowych?