MAC szokuje kolejną kampanią reklamową

Trzeba przyznać, że na dzisiejszym rynku kosmetycznym niewiele jest marek tak pomysłowych i kreatywnych jak MAC! Kolejna kampania znów szokuje!
MAC szokuje kolejną kampanią reklamową Do nowej reklamy kosmetyków MAC zatrudnił... 90-letnią Iris Apfel Do nowej reklamy kosmetyków MAC zatrudnił... 90-letnią projektantkę biżuterii, Iris Apfel. Kolekcja pełna jest neonowych kolorów i zadebiutuje 5 stycznia Trzeba przyznać, że na dzisiejszym rynku kosmetycznym niewiele jest marek tak pomysłowych i kreatywnych jak MAC! Kolejna kampania znów szokuje! W ostatnich kampaniach podziwialiśmy ekscentrycznego łyżwiarza budzącego wiele kontrowersji, potem twarzą nowej linii była doskonale nam znana z dzieciństwa Miss Piggy, parę tygodni temu ruszyła kampania z Daphne Guinness, a dziś z... 90-letnią Iris Apfel. Żwawa staruszka ani na chwilę nie traci wigoru i chęci na nowe przedsięwzięcia. Projektuje własną linię biżuterii HSN, ale w między czasie zaczęła współpracę z MAC Cosmetics. Dla tych, którzy nie wiedzą: urodzona w Queens Iris Apfel zarabiała na życie, wyrabiając tekstylia i dekorując wnętrza. Wraz z mężem pracowała przy wielu projektach odbudowy i remontu Białego Domu (za czasów Trumana, Kennedy'ego i Clintona). Dziś bardziej znana jest z ekscentrycznego stylu i regularnej obecności na blogu Ari Seth Cohen. Co ciekawe - kolekcja Iris dla MAC również w niczym nie przypomina nawiązań do wieku "starszej pani". Pełna jest bowiem żywych, neonowych kolorów z pozoru wpasowujących się w gusta młodszej grupy odbiorców. Nie mniej jednak - kampania ciekawa i zdecydowanie innowacyjna. Iris Apfel jest doskonałym przykładem na to jak można i należy cieszyć się życiem! Kolekcja pojawi się w sklepach od 5 stycznia.

Jeśli chcemy zobaczyć niebanalną, innowacyjną i przyciągającą kampanię reklamową - zawsze możemy liczyć na MAC. Marka bez wątpienia należy do naszych faworytów jeśli chodzi o tego typu przekazy. Piękne i znane modelki? To nie dla MAC! W ostatnich kampaniach podziwialiśmy ekscentrycznego łyżwiarza budzącego wiele kontrowersji, potem twarzą nowej linii była doskonale nam znana z dzieciństwa Miss Piggy, parę tygodni temu ruszyła kampania z Daphne Guinness, a dziś z... 90-letnią Iris Apfel.

Żwawa staruszka ani na chwilę nie traci wigoru i chęci na nowe przedsięwzięcia. Projektuje własną linię biżuterii HSN, ale w między czasie zaczęła współpracę z MAC Cosmetics.

Dla tych, którzy nie wiedzą - urodzona w Queens Iris Apfel zarabiała na życie wyrabiając tekstylia i dekorując wnętrza. Wraz z mężem pracowali przy wielu projektach odbudowy i remontu Białego Domu ( za czasów Trumana, Kennedy'ego i Clintona). Dziś bardziej znana jest z ekscentrycznego stylu i regularnej obecności na blogu Ari Seth Cohen.

Co ciekawe - kolekcja Iris dla MAC również w niczym nie przypomina nawiązań do wieku "starszej pani". Pełna jest bowiem żywych, neonowych kolorów z pozoru wpasowujących się w gusta młodszej grupy odbiorców. Nie mniej jednak - kampania ciekawa i zdecydowanie innowacyjna. Iris Apfel jest doskonałym przykładem na to jak można i należy cieszyć się życiem!

Kolekcja pojawi się w sklepach od 5 stycznia.

Co myślicie o projekcie?

Iris Apfel dla MAC

Zobaczcie też:

Miss Piggy twarzą MAC

Miss Piggy dla MAC

Więcej o: