Edyta Górniak twarzą marki Soraya

Reklamy nowego podkładu scenicznego Soraya możemy oglądać już w telewizji. Edyta Górniak została nową twarzą marki. Czy waszym zdaniem to słuszny wybór?

Pierwszym produktem, który swoją twarzą promuje piosenkarka jest podkład o nazwie "Make Up Sceniczny", który zapewniać ma nienaganne krycie, a ponieważ stworzony został z myślą o trwałym makijażu scenicznym ma przetrwać dłużej niż zwykłe podkłady w bardziej ekstremalnych warunkach.

W składzie podkładu znaleźć możemy:

- Fioletowy ryż - z wysoką zawartością antocyjanów, znanych z właściwości antyoksydacyjnych.

- Liftiline (hydrolizowane proteiny ze zboża)- substancja liftingująca.

- Witamina E pochodzenia roślinnego - ma za zadanie unieszkodliwić wolne rodniki, a tym samym opóźnić efekty starzenia. ma również poprawiać jej ukrwienie oraz zwiększać elastyczność tkanki łącznej.

- D-Panthenol - prowitamina witaminy B5, który łagodzi i nawilża skórę.

- Filtry UVA/UVB, SPF 10.

- Producent zapewnia również, że produkt nie zawiera parabenów.

Podkład marki Soraya Cena: 24zł

Ale odejdźmy na chwilę od tematu samego produktu. Edyta Górniak, bez wątpienia piękna kobieta niestety w ostatnich latach stara się zatrzymać swoją młodość na dłużej. Dla nikogo nie pozostaje to już żadną tajemnicą. Efekt jest niestety widocznie sztuczny.

Czy zatrudnienie osoby, której wizerunek nie należy do najbardziej naturalnych w kampanii reklamowej podkładu to waszym zdaniem słuszna decyzja?

 

Zobacz również:

Kosmetyki w lamparcie cętki, czyli wiosenna odsłona Diora

Mitzah collection Dior

Edyta Górniak w kampanii reklamowej podkładu marki Soraya: