Sezon rowerowy czas zacząć!

Wystarczył parę cieplejszych dni, by fani wycieczek rowerowych wyciągnęli sprzęt i ruszyli w trasy! Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście - najwyższa pora. Jazda na rowerze to przecież nie tylko okazja na podziwianie piękna budzącej się przyrody!
Sezon rowerowy czas zacząć! Wystarczyło parę cieplejszych dni, by fani wycieczek rowerowych ruszyli w trasy! Sezon na rowery! Podczas godziny jazdy z prędkością ok. 20km/h możemy spalić nawet 600 kcal. Jest to również bardzo dobry trening kondycyjny i wytrzymałościowy Podczas jazdy na rowerze pracujemy nad ogólną formą i kondycją naszego ciała. Męczy mniej niż jogging, a doskonale spełnia rolę treningu aerobowego. Możemy jeździć znacznie dłużej niż biegać. A zdaniem wielu fachowców - wysiłek długotrwały jest skuteczny w pracy nad sylwetką. Podczas jazdy pobudzane jest krążenie krwi, a dzięki temu, że dodatkowo jeździmy na powietrzu - dotleniamy cały nasz organizm. Dłuższe jazdy pozwolą wysmuklić i wzmocnić mięśnie. Intensywnie pracują mięśnie nóg, co wspomóc może walkę z cellulitem. Podczas godziny jazdy z prędkością dochodzącą do 20km/h możemy spalić nawet do 600 kcal. Jest to również bardzo dobry trening kondycyjny i wytrzymałościowy. Rozpocznij spokojnie, by organizm miał czas na rozgrzanie mięśni, po kilku minutach możesz zwiększyć intensywność jazdy. Podczas jazdy na rowerze najmocniej pracują łydki. Zaraz po nich mięśnie ud (zwłaszcza czworogłowy) oraz pośladków. Jazda pod górę oznacza zwykle dodatkową pracę dla rąk i mięśni klatki piersiowej. Pokonywanie około 100 km tygodniowo gwarantuje nam widoczne efekty. Nasza sylwetka powinna się wysmuklić, a tkanka tłuszczowa obecna na nogach i biodrach znacznie zmniejszyć. Jeśli twoim celem jest zrzucenie kilku kilogramów - same ćwiczenia nie załatwią sprawy. Musisz pamiętać o diecie! Poza tym podczas jazdy na rowerze zwiększa się wydzielanie endorfin zwanych hormonami szczęścia. Minimalizują one odczuwanie wysiłku i zmęczenie mięśni, poprawiają samopoczucie i zwiększają zadowolenie. Jazda na rowerze relaksuje i niweluje stres. Jeśli jeszcze nie jesteście szczęśliwymi posiadaczami roweru - czym prędzej to zmieńcie. W wielu miejscach można kupić sprzęt używany na naprawdę przyzwoite ceny!

Podczas jazdy na rowerze pracujemy nad ogólną formą i kondycją naszego ciała. Męczy mniej niż jogging, a doskonale spełnia rolę treningu aerobowego. Możemy jeździć znacznie dłużej niż biegać. A zdaniem wielu fachowców - wysiłek długotrwały jest skuteczny w pracy nad sylwetką.

Podczas jazdy pobudzane jest krążenie krwi, a dzięki temu, że dodatkowo jeździmy na powietrzu - dotleniamy cały nasz organizm. Dłuższe jazdy pozwolą wysmuklić i wzmocnić mięśnie. Intensywnie pracują mięśnie nóg, co wspomóc może walkę z cellulitem.

Podczas godziny jazdy z prędkością dochodzącą do 20km/h możemy spalić nawet do 600 kcal. Jest to również bardzo dobry trening kondycyjny i wytrzymałościowy. Rozpocznij spokojnie, by organizm miał czas na rozgrzanie mięśni, po kilku minutach możesz zwiększyć intensywność jazdy.

A teraz kilka konkretów:

Podczas jazdy na rowerze najmocniej pracują łydki. Zaraz po nich mięśnie ud (zwłaszcza czworogłowy) oraz pośladków. Jazda pod górę oznacza zwykle dodatkową pracę dla rąk i mięśni klatki piersiowej. Pokonywanie około 100 km tygodniowo gwarantuje nam widoczne efekty. Nasza sylwetka powinna się wysmuklić, a tkanka tłuszczowa obecna na nogach i biodrach znacznie zmniejszyć. Jeśli twoim celem jest zrucenie kilku kilogramów - same ćwiczenia nie załatwią sprawy. Musisz pamiętać o diecie!

Poza tym podczas jazdy na rowerze zwiększa się wydzielanie endorfin zwanych hormonami szczęścia. Minimalizują one odczuwanie wysiłku i zmęczenie mięśni, poprawiają samopoczucie i zwiększają zadowolenie. Jazda na rowerze relaksuje i niweluje stres.

Jeśli jeszcze nie jesteście szczęśliwymi posiadaczami roweru - czym prędzej to zmieńcie. W wielu miejscach można kupić sprzęt używany na naprawdę przyzwoite ceny!

Jennifer Lopez fot. East News

Wybierz dietę dla siebie! Zajrzyj na: Odważ się

Zobacz też:

W dążeniu do pięknego i zgrabnego brzucha

Ćwiczymy mięśnie brzucha

Czy wy rozpoczęłyście już sezon rowerowy?
Więcej o: