Już nie białkowa czy bezglutenowa, ale sokowa. Wyciskane soki w słoiczkach podbijają polski show-biznes. Sprawdzamy, czy nowa dieta naprawdę działa

Podobno naprawdę działa, a do tego słoiki, w jakich podawane są soki, wyglądają jak gadżety. To nie tylko zdrowa, ale i bardzo modna dieta. Sprawdzamy, czy warto spróbować.

Na pewno, przeglądając codziennie Instagram, znajdujecie zdjęcia gwiazd z zabawnymi kolorowymi słoikami w ręku. Duże słoiki wyglądają ciekawie i zabawnie ze względu na zamieszczone na nich etykiety: Leonardo Di Marchwio, Buenos Dżares, Breaking Red, Soko Chanel czy Lemon Zawodowiec. Przyznajemy - byłyśmy zaintrygowane. Postanowiłyśmy więc sprawdzić, o co chodzi.

 

Słoiki wypełnione zdrowymi dietetycznymi sokami produkuje firma cateringowa Juicy Jar. Okazało się, że sokowy detoks przypadł do gustu wielu klientom, w tym gwiazdom, jak Natalia Siwiec, Marcelina Zawadzka, Zofia Zborowska, Agnieszka Sienkiewicz czy Klaudia Halejcio. Wszystkie wymienione panie mogą się pochwalić doskonałą sylwetką. Czyżby więc nowa "dieta cud" naprawdę działała?

Technologia wytwarzania soków Juicy Jar pozwala na zachowanie maksymalnej ilości składników odżywczych i różni się zdecydowanie od wyciskania za pomocą domowych urządzeń, które podgrzewają płyn nawet do 40 stopni Celsjusza i zabijają znaczą część enzymów. Soki cold-press pozbawione są pulpy i trafiają do krwiobiegu tak szybko jak alkohol. Taka forma krótkotrwałej diety i dowitaminizowania pozwala organom na chwilę odpoczynku, a odciążony organizm skupia się na regeneracji. Zapewne dlatego terapie sokowe są wykorzystywane na całym świecie jako alternatywna metoda leczenia wielu schorzeń i chorób, a zielone soki stanowią ulubioną płynną przegryzkę modelek Victoria's Secret i osób kochających zdrowy styl życia - wyjaśnia nam Dorota Nowicka, właściciel Juicy Jar.

Makijażystka Magdalena Pieczonka wyznała, że po siedmiu dniach terapii sokowej czuła się lekko, nogi przestały jej puchnąć (a miała z tym poważny problem), spała jak dziecko oraz zgubiła... 4 kilo.

 

Okazuje się, ze dieta białkowa, bezglutenowa, a nawet pudełkowa odchodzi do lamusa, robiąc miejsce diecie sokowej. To nie tylko polski trend. Ostatnio mówiło się o nowym produkcie, jaki udostępnia luksusowa platforma shoppingowa net-a-porter . Nazywa się on The Super Elixir, a tworzy go... sproszkowane kakao. Cena tego importowanego specyfiku to prawie... 240 zł. My jednak wolimy dostępne w Polsce, pełnowartościowe soki owocowo-warzywne, tym bardziej, że ich działanie jest zbliżone do supereliksiru.

Poza firmą Juicy Jar produkcją zdrowych soków zajmuje się także supermodelka Anna Jagodzińska. Gwiazda kampanii perfum Light Blue marki Dolce & Gabbana otworzyła nawet własną restaurację na warszawskiej Saskiej Kępie. Jeśli tam zajrzycie, na pewno spotkacie sporo gwiazd, bo zakochały się one w upiększających wyciskanych napojach, jak i w zdrowych, zbilansowanych przekąskach, jakie oferuje Think Love Juices. Lecz oczywiście największym powodzeniem cieszą się soki, które regularnie popija sama Jagodzińska:

 

 

To jak, spróbujecie detoksujących i odchudzających soków made in Poland? Już wkrótce szukajcie na naszym Instagramie zdjęcia ze słoikiem Soko Chanel, bo my na pewno się skusimy :-)

 

Więcej o zdrowej diecie opowie wam specjalistka od żywienia - Ania Lewandowska: