Sesji, w których możemy podziwiać Anję Rubik jest ostatnio tak wiele, że spora część osób nie tylko za nimi nie nadąża, ale może czuć się wszechobecną Anją delikatnie zmęczona.
O tej dość niezwykłej sesji, nie możemy jednak nie napisać. Nasza polska modelka promuje (w edytorialu Beauty poświęconym zapachom) jedne z najnowszych perfum na rynku. Najnowszych, ale takich, które po swoim pojawieniu się na rynku szybko wzbudziły rozgłos. Anja trzyma w rękach butelki w nietypowych rozmiarach XXL, a oprócz nich właściwie nie ma na sobie nic. Klimat sesji miało zapewne budować światło i gra cieniem.
Mimo braku ubrania, każde zdjęcie opowiada zupełnie inna historię.
Przygotowaniem makijażu zajęła się Lucia Pieroni, fryzurą - Anthony Turner, a resztą stylizacji Marie Chaix. Za obiektywem aparatu stanął zaś Patrick Demarchelier.
Wśród perfum na które dziś warto zwrócić baczniejszą uwagę znalazły się:
Bottega Veneta jest nam doskonale znana, przede wszystkim z kolekcji ubrań i torebek. Zupełnie niedawno weszła w nową dla siebie erę wprowadziła na rynek pierwszą butelkę perfum, która szybko wzbudziła zainteresowanie szerokiego grona odbiorców.
Jest to kwiatowy zapach z nutami mchu dębowego, indyjskiego jaśminu sambac, brazylijskiego, różowego pieprzu. Wyczuć można tam również paczulę i włoską bergamotkę. Zapach będzie dostępny nie tylko w butelkach perfum, ale również jako krem do ciała balsam, a także żel pod prysznic - dostępne wyłącznie od września, w sklepach Bottega Veneta.
Body Burberry
O perfumach zrobiło się głośno dzięki kampanii reklamowej, jaką rozpoczęła marka Burberry. Występuje w niej niezwykle seksowna Rosie Huntington-Whiteley.
Fan di Fendi
Kolejną butelką perfum są Fan di Fendi. Pierwszy zapach marki o nazwie Palazzo okazał się w 2007 roku porażką. W 2010 roku, koncern LVMH, właściciel licencji na zapachy Fendi, postanowił jednak jeszcze raz spróbować. Tym razem bardziej rozważnie i bardziej spójnie z wizerunkiem tego domu mody. Powstał wówczas Fan di Fendi- perfumy dla namiętnych i gorących kobiet. Twarzami zapachu zostały trzy panie: Anja Rubik, Karmen Pedaru i Abbey Lee Kershaw.
Valentina - sama nazwa zapachu ściśle kojarzy się z nazwą marki. Valentina by Valentino nie brzmi wprawdzie najlepiej, ale może warto zwrócić na perfumy większą uwagę?
Zapach pojawił się w tym roku a tytułową Valentiną jest w tej kampanii jedna z najbardziej topowych modelek świata - Freja Beha Erichsen.
Valentina powstała we współpracy z Alberto Morillasem i Olivierem Cresp oraz z firmą Puig, zajmującą się produkcją ekskluzywnych perfum. O zapachu mówi się jako o pełnym sprzeczności - delikatny i silny, elegancki i zmysłowy, a jednocześnie zbuntowany i nastawiony na zabawę.
Nutę głowy stanowi bergamotka i białe trufle. Nuta serca to połączenie kwiatu pomarańczy, jaśminu, tuberozy oraz poziomki. Nutę podstawy stanowi bursztyn, cedr i wanilia. Chanel No 19. to ostatnia kompozycja słynnej projektantki. Zapach zadebiutował na rynku perfumeryjnym w 1970 roku. Liczba 19 w nazwie to nawiązanie do 19 sierpnia, czyli daty urodzin Coco Chanel. Niebywale zawiły i skomplikowany charakter kreacji perfum Chanel No 19 nie pozwala w jasny i przejrzysty sposób na jej klasyfikację. 19 sierpnia tego roku - Chanel skończyłaby 128 lat. Na cześć tej daty, firma Jacques Polge zdecydowała się na wydanie nowej wersji perfum Chanel No. 19.
Prada - Candy to nowy barwny, a jednocześnie luksusowy zapach włoskiego domu mody, który powstał, by przyczynić się do zwiększenia grona odbiorców.
Wśród nut zapachowych tej mieszanki znalazły się aromaty piżma, karmelu i benzoesanu. Wraz z zapachem na sklepowych półkach ukaże się szeroka gama produktów do pielęgnacji ciała. Twarzą najnowszego zapachu Prady jest francuska aktorka Lea Seydoux.
J'Adore Dior
Owocowo-kwiatowy Dior J'adore jest bowiem wciąż jednym z najlepiej sprzedających zapachów. Ma prostą butelkę ze szkła, którą wieńczy złota nakrętka. W kształcie przypomina klepsydrę. Jest to zmysłowy zapach z nutami mandarynki, orchidei, fioletu i śliwki. Idealnie komponuje się z tak zwaną małą czarną. Dziś śmiało można nazwać go kultowym.
Charlize Theron od dłuższego czasu jest jego ambasadorką i świetnie sprawdza się w tej roli. Marka Dior co jakiś czas rozpoczyna nowe kampanie tego zapachu, ale najnowszy spot reklamowy zrobił na nas największe wrażenie.