Kultowe perfumy w objęciach nagiej Anji Rubik

Październikowy numer francuskiego wydania Voque jest tym razem dość nietypowy. Wszystko dzięki edytorialowi Beauty, w którym możemy podziwiać najnowsze na rynku perfumy znanych domów mody. Sesja jest dość niezwykła, bo występuje w niej Anja Rubik. Tym razem zupełnie nago.
Anja Rubik w editorialu Beauty Vogue Anja Rubik w editorialu Beauty Vogue Kolaż Lula.pl/ fot. skan magazynu Vogue

Anja

Sesji, w których możemy podziwiać Anję Rubik jest ostatnio tak wiele, że spora część osób nie tylko za nimi nie nadąża, ale może czuć się wszechobecną Anją delikatnie zmęczona.

O tej dość niezwykłej sesji, nie możemy jednak nie napisać. Nasza polska modelka promuje (w edytorialu Beauty poświęconym zapachom) jedne z najnowszych perfum na rynku. Najnowszych, ale takich, które po swoim pojawieniu się na rynku szybko wzbudziły rozgłos. Anja trzyma w rękach butelki w nietypowych rozmiarach XXL, a oprócz nich właściwie nie ma na sobie nic. Klimat sesji miało zapewne budować światło i gra cieniem.

Mimo braku ubrania, każde zdjęcie opowiada zupełnie inna historię.

Przygotowaniem makijażu zajęła się Lucia Pieroni, fryzurą - Anthony Turner, a resztą stylizacji Marie Chaix. Za obiektywem aparatu stanął zaś Patrick Demarchelier.

Wśród perfum na które dziś warto zwrócić baczniejszą uwagę znalazły się:

Anja Rubik w edytorialu Beauty Anja Rubik w edytorialu Beauty Fot. Skan magazynu Vogue

Bottega Veneta

Bottega Veneta jest nam doskonale znana, przede wszystkim z kolekcji ubrań i torebek. Zupełnie niedawno weszła w nową dla siebie erę wprowadziła na rynek pierwszą butelkę perfum, która szybko wzbudziła zainteresowanie szerokiego grona odbiorców.

Jest to kwiatowy zapach z nutami mchu dębowego, indyjskiego jaśminu sambac, brazylijskiego, różowego pieprzu. Wyczuć można tam również paczulę i włoską bergamotkę. Zapach będzie dostępny nie tylko w butelkach perfum, ale również jako krem do ciała balsam, a także żel pod prysznic - dostępne wyłącznie od września, w sklepach Bottega Veneta.

Anja Rubik - Edytorial Beauty Vogue Anja Rubik - Edytorial Beauty Vogue Fot. Skan magazynu Vogue

Body Burberry i Fan di Fendi

Body Burberry

O perfumach zrobiło się głośno dzięki kampanii reklamowej, jaką rozpoczęła marka Burberry. Występuje w niej niezwykle seksowna Rosie Huntington-Whiteley.

Chcieliśmy stworzyć coś bardzo brytyjskiego, kobiecego, ponadczasowego, charakterystycznego i jednocześnie zmysłowego, co kojarzyło by się z marką.

Fan di Fendi

Kolejną butelką perfum są Fan di Fendi. Pierwszy zapach marki o nazwie Palazzo okazał się w 2007 roku porażką. W 2010 roku, koncern LVMH, właściciel licencji na zapachy Fendi, postanowił jednak jeszcze raz spróbować. Tym razem bardziej rozważnie i bardziej spójnie z wizerunkiem tego domu mody. Powstał wówczas Fan di Fendi- perfumy dla namiętnych i gorących kobiet. Twarzami zapachu zostały trzy panie: Anja Rubik, Karmen Pedaru i Abbey Lee Kershaw.

Anja Rubik w beauty Edytorial Vogue Anja Rubik w beauty Edytorial Vogue Fot. Skan magazynu Vogue

Valentina by Valentino i Chanel No. 19

Valentina - sama nazwa zapachu ściśle kojarzy się z nazwą marki. Valentina by Valentino nie brzmi wprawdzie najlepiej, ale może warto zwrócić na perfumy większą uwagę?

Zapach pojawił się w tym roku a tytułową Valentiną jest w tej kampanii jedna z najbardziej topowych modelek świata - Freja Beha Erichsen.

Valentina powstała we współpracy z Alberto Morillasem i Olivierem Cresp oraz z firmą Puig, zajmującą się produkcją ekskluzywnych perfum. O zapachu mówi się jako o pełnym sprzeczności - delikatny i silny, elegancki i zmysłowy, a jednocześnie zbuntowany i nastawiony na zabawę.

Nutę głowy stanowi bergamotka i białe trufle. Nuta serca to połączenie kwiatu pomarańczy, jaśminu, tuberozy oraz poziomki. Nutę podstawy stanowi bursztyn, cedr i wanilia.

 

Chanel No 19. to ostatnia kompozycja słynnej projektantki. Zapach zadebiutował na rynku perfumeryjnym w 1970 roku. Liczba 19 w nazwie to nawiązanie do 19 sierpnia, czyli daty urodzin Coco Chanel. Niebywale zawiły i skomplikowany charakter kreacji perfum Chanel No 19 nie pozwala w jasny i przejrzysty sposób na jej klasyfikację. 19 sierpnia tego roku - Chanel skończyłaby 128 lat. Na cześć tej daty, firma Jacques Polge zdecydowała się na wydanie nowej wersji perfum Chanel No. 19.

Anja Rubik Edytorial Beauty Paris Vogue Anja Rubik Edytorial Beauty Paris Vogue Fot. Skan magazynu Vogue

Prada - Candy i J'Adore Dior

Prada - Candy to nowy barwny, a jednocześnie luksusowy zapach włoskiego domu mody, który powstał, by przyczynić się do zwiększenia grona odbiorców.

Wśród nut zapachowych tej mieszanki znalazły się aromaty piżma, karmelu i benzoesanu. Wraz z zapachem na sklepowych półkach ukaże się szeroka gama produktów do pielęgnacji ciała. Twarzą najnowszego zapachu Prady jest francuska aktorka Lea Seydoux.

J'Adore Dior

Owocowo-kwiatowy Dior J'adore jest bowiem wciąż jednym z najlepiej sprzedających zapachów. Ma prostą butelkę ze szkła, którą wieńczy złota nakrętka. W kształcie przypomina klepsydrę. Jest to zmysłowy zapach z nutami mandarynki, orchidei, fioletu i śliwki. Idealnie komponuje się z tak zwaną małą czarną. Dziś śmiało można nazwać go kultowym.

Charlize Theron od dłuższego czasu jest jego ambasadorką i świetnie sprawdza się w tej roli. Marka Dior co jakiś czas rozpoczyna nowe kampanie tego zapachu, ale najnowszy spot reklamowy zrobił na nas największe wrażenie.