Kampanie luksusowej biżuterii - która najlepsza? [SONDA]

Ponętne aktorki czy top modelki? Które lepiej zachęcają do zakupu diamentów?

Bar Rafaeli w kampanii Piaget Rose

Izraelska modelka trafiła właśnie na pierwsze miejsce listy 100 najseksowniejszych kobiet magazynu Maxim. Była DiCaprio znana jest z pięknej figury, także częściej niż pierścionki i zegarki reklamuje kostiumy plażowe. I z kostiumami kąpielowymi wychodzi jej lepiej. Biżuteria z kwiatowymi motywami jest piękna, ale chyba zabrakło pomysłu na sesję. Najlepsze ujęcia widzicie powyżej, ale na innych zdjęciach Bar wyszła po prostu sympatycznie. Sympatyczność nie sprzedaje luksusu.

Bar Rafaeli - Piaget Rose

Sigrid Agren dla Chanel Fine Jewelry

Bardzo luksusowy charakter ma za to kampania Chanel. Top modelka z Francji i Brytyjczyk Sam Way odgrywają role zakochanych oglądających pierścionki w butiku Chanel Fine Jewelry. Banalna historyjka zmienia się w piękną opowieść na stylowych czarno-białych fotografiach Dominique Isserman.

Sigrid Agren dla Chanel Fine JewelrySigrid Agren dla Chanel Fine Jewelry

Kristen Dunst dla Bvlgari

Maria Antonina tym razem w roli biblijnej Ewy. W sielankowym otoczeniu aktorka ujarzmia prawdziwego lwa (no dobrze, założymy się że to Photoshop). Dzikie zwierzęta i diamenty to doskonałe atrybuty kobiecości. Kampania jest przepiękna, a naszyjnik z ?frędzlami? na plecach to mistrzostwo świata.

Kristen Dunst dla BvlgariKristen Dunst dla Bvlgari

Freja Beha dla Harry Winston

Luksusowa marka Harry Winston chętnie zatrudnia Freję Behę Erichsen. Diamenty wydobywają z chłopczycy prawdziwą damę. Subtelne i piękne.

Raquel Zimmermann dla My Dior

Biżuteria z plecionki My Dior doczekała się minimalistycznej kampanii, w której piękna Brazylijka Raquel Zimmermann pojawia się w wizażu typu "no make-up", a także z czerwoną szminką godną wampa. Piękne, bardzo proste zdjęcia dobrze eksponują biżuterię. Sesję wykonał skandalista Steven Meisel, ale tym razem musiał się bardzo hamować.

Katie Holmes dla H. Stern

Pisaliśmy już o tej kampanii, w kontekście podejrzanie apetycznego ciała aktorki. Stłamszona przez scjentologów gwiazda miewała problemy z niedowagą, nieapetycznie wystającymi kośćmi i wiszącą skórą. Na plaży w błyskotkach od H. Stern prezentuje się pięknie, a nam podoba się niepraktyczny pomysł zabrania szlachetnych kamieni na plażę.

Katie Holmes dla H. SternKatie Holmes dla H. Stern

Szaleństwo Davida Webba

Eniko Michalik wystąpiła w zabawnej kampanii reklamującej kolekcję w stylu meksykańskiej sztuki ludowej. Przepych barw i wzorów podkręca modowy żart - laleczka Terry Richardson, czule przytulana do ust przez top modelkę.

Doutzen Kroes dla Tiffany & Co.

Zamiast śniadania u Tiffany?ego mamy kolację z Doutzen Kroes. Aniołek Victoria's Secret, gwiazda L'Oreal, dziewczyna z kwietniowej okładki Vogue Paris - Holenderka z pewnością jest wszechstronna. Jako melancholijna milionerka spoglądająca na światła Nowego Jorku wygląda równie przekonująco.

Która kampania najbardziej was przekonuje i sprzeda najwięcej diamentów?