Do swojej kolekcji okładek polska top modelka może zaliczyć kolejną - sierpniowy numer japońskiego Vogue. Charakteryzacja Anji jest tak mocna, że zdarzyło nam się trafić na zagadki "rozpoznaj, która to modelka". Na okładce Rubik występuje w komplecie Armani.
Edytorial "A Well Tailored Thought" (dosł. "dobrze skrojona myśl") to wizualna refleksja o wpływach mody męskiej na damską. Perfekcyjnie skrojone garnitury, buty oksfordki i kapelusze przełamano strojną biżuterią w odcieniach czerwieni.
Zamiast typowej dla "męskich" stylizacji czerwonej szminki, w Vogue Japan Anja ma mocno przyciemnione i podkreślone brwi. Zabawna gra z męskością?
Autorką tego wcielenia Anji jest oczywiście stała współpracowniczka i guru japońskiej edycji Vogue - Anna Dello Russo. Stylistka zawsze pozwala sobie na odrobinę szaleństwa i uzupełnia portfolia modelek o zupełnie nowe wcielenia. Poprzednia wspólna sesja Anji i Anny prezentowała stroje haute couture Diora i wtedy Anja przybrała pozę kapryśnej diwy.
Lekko opalona, z czarnymi brwiami - takie wcielenie Anji jest niespodzianką, ale naszym zdaniem prezentuje się z dużą klasą. Autorem zdjęć jest Giampaolo Sgura, częsty współpracownik Vogue Japan i autor nowej kampanii Dolce & Gabbana.
Co wy sądzicie o nowych zdjęciach Anji? Zaskoczeni metamorfozą?
Lubisz nasze artykuły? Zostań fanem na FB, kliknij TUTAJ
zobacz także:
Magdalena Frąckowiak w kampanii Prady - wraca na sam szczyt?