Nowa kampania Mulberry łączy to, co dziewczynki lubią najbardziej - baśnie i luksusowe torebki. Do tajemniczego lasu zapraszają stali współpracownicy marki - mistrz tajemniczej fotografii Tim Walker i muza domu mody Lindsey Wixson. Młodziutka Amerykanka o twarzy dziecka wystąpiła już w kampaniach marki na wiosnę 2011 i 2012.
Pamiętacie plakat do filmu Spike'a Jonze "Where the Wild Things Are"? Nowa kampania brytyjskiej marki dosłownie cytuje estetykę tej baśni. Tajemnicze zdjęcia powstały w Blackheath Forest w angielskim hrabstwie Surrey.
Film Spike'a Jonze powstał na podstawie kultowej książki dla dzieci o tym samym tytule autorstwa Maurice'a Sendaka. Amerykański pisarz polsko-żydowskiego pochodzenia zmarł w maju, więc może kampania jest hołdem dla jego wyobraźni?
Potwory ze zdjęć Walkera zostały drobiazgowo odtworzone na podstawie ilustracji Sendaka.
Jak przystało na tradycję Mulberry, ubrania z jesiennej kolekcji są zdominowane przez rewelacyjne torebki tego domu mody. Dedykowany Lanie Del Rey model "Del Rey" pojawił się tym razem w wersji z czarnej skóry strusia. Rewelacja!
Lindsey pozuje także z modelem "Zig Zag", mniejszą i bardziej dekoracyjną wersją torebki "Alexa" (modelu dla Alexy Chung).
Naszym faworytem jest jednak przewidywany hit jesiennej kolekcji - przepiękna torba "Maisie Clipper bag". Świetnie zaprojektowany fason kusi kolorem intensywnego oranżu, ale występuje także w brązie, czerni i granacie.
Jak wam się podoba nowa kampania Mulberry? Na którą torebkę miałybyście ochotę?