Baśniowa kampania Mulberry - rozpoznajecie inspiracje?

Kampania Mulberry na jesień 2012 to kolejne wspólne dzieło Lindsey Wixson i Tima Walkera.

Kampania Mulberry jesień 2012

Nowa kampania Mulberry łączy to, co dziewczynki lubią najbardziej - baśnie i luksusowe torebki. Do tajemniczego lasu zapraszają stali współpracownicy marki - mistrz tajemniczej fotografii Tim Walker i muza domu mody Lindsey Wixson. Młodziutka Amerykanka o twarzy dziecka wystąpiła już w kampaniach marki na wiosnę 2011 i 2012.

Kampania Mulberry wiosna lato 2012

Kampania Mulberry jesień 2012

Pamiętacie plakat do filmu Spike'a Jonze "Where the Wild Things Are"? Nowa kampania brytyjskiej marki dosłownie cytuje estetykę tej baśni. Tajemnicze zdjęcia powstały w Blackheath Forest w angielskim hrabstwie Surrey.

Kampania Mulberry jesień 2012

Film Spike'a Jonze powstał na podstawie kultowej książki dla dzieci o tym samym tytule autorstwa Maurice'a Sendaka. Amerykański pisarz polsko-żydowskiego pochodzenia  zmarł w maju, więc może kampania jest hołdem dla jego wyobraźni?

Potwory ze zdjęć Walkera zostały drobiazgowo odtworzone na podstawie ilustracji Sendaka.

Kampania Mulberry jesień 2012

Jak przystało na tradycję Mulberry, ubrania z jesiennej kolekcji są zdominowane przez rewelacyjne torebki tego domu mody. Dedykowany Lanie Del Rey model "Del Rey" pojawił się tym razem w wersji z czarnej skóry strusia. Rewelacja!

Kampania Mulberry jesień 2012

Lindsey pozuje także z modelem "Zig Zag", mniejszą i bardziej dekoracyjną wersją torebki "Alexa" (modelu dla Alexy Chung).

Kampania Mulberry jesień 2012

Naszym faworytem jest jednak przewidywany hit jesiennej kolekcji - przepiękna torba "Maisie Clipper bag". Świetnie zaprojektowany fason kusi kolorem intensywnego oranżu, ale występuje także w brązie, czerni i granacie.

Jak wam się podoba nowa kampania Mulberry? Na którą torebkę miałybyście ochotę?

Więcej o: