Kampania zatytułowana "Wilhelmina: Show Your True Self" (Wilhelmino pokaż swoje prawdziwe oblicze) rozgrywa się w wiktoriańskim Londynie. Młodsza z sióstr Cruz wciela się w enigmatyczną kobietę, która za sprawą magii i bielizny Agent Provocateur odkrywa swoją prawdziwą naturę.
Sesja powstała w House of Detention w Clerkenwell - dawnym, podobno nawiedzonym, więzieniu. Dzięki takiej lokalizacji udało się przynajmniej przywołać ducha dickensowskich powieści. Za zdjęcia i film opowiada Tim Pope, znany jako twórca teledysków Iggy Popa, Paula Wellera czy The Cure.
Sarah Shotton, dyrektor kreatywna Agent Provocateur, opisała kampanię jako "pełną glamouru, mroku i tajemnic. Jest mroczna, ale piękna i zgodna z duchem marki. Przejawia się to zwłaszcza w ciemnych odcieniach czerwieni i purpury. Monica jest idealną ambasadorką Agent Provocateur, jest seksowna i świadoma swojej zmysłowości".
Paradoksalnie za sprawą tej mrocznej kampanii wychodzi z cienia starszej siostry. Do tej pory wystąpiły już wspólnie w reklamie odzieży Mango. Penelope wprawdzie nie reklamowała dotąd Agent Provocateur, ale w 2009 roku wystąpiła w głośnym musicalu "Dziewięć" i zaprezentowała całą kolekcję seksownych gorsetów i kompletów bielizny.