Cindy Crawford projektuje dla C&A. Przekonuje was w tej roli? [ZDJĘCIA]

Cindy Crawford i C&A łączą siły. Była supermodelka lat 90 i sieciówka, która w tym okresie też święciła największe triumfy. Wkrótce na rynek trafi autorska kolekcja Cindy Crawford dla C&A. Czy jest na co czekać?
Cindy Crawford dla C&A Cindy Crawford dla C&A Cindy Crawford dla C&A

Cindy Crawford dla C&A

Kolekcja Cindy Crawford ma trafić do 1,5 tysiąca sklepów C&A w Europie już jesienią. To pierwsze doświadczenia Crawford z projektowaniem, postawiła więc na sprawdzone elementy: skórzane kurtki, dzianiny, koszule, T-shirty i jeansy.

Cindy Crawford dla C&A Cindy Crawford dla C&A Cindy Crawford dla C&A

Nic za darmo

"Chciałam stworzyć wygodne ubrania do noszenia na co dzień. Od zawsze marzyłam o własnej kolekcji mody i jestem bardzo podekscytowana współpracą z C&A, marką, która ma długą tradycję w tworzeniu ubrań dobrej jakości w przystępnych cenach. To bardzo inspirująca współpraca" - powiedziała modelka i chciałoby się dodać "bla bla bla", ponieważ nie byłoby tych pochwał dla sieciówki gdyby nie mniej lub bardziej lukratywny kontrakt.

Nie tak dawno była zresztą twarzą innej niedrogiej marki - Deichmann.

Ferrari Press Agency Ref 2820 19/8/09 Cindy1 Pictures muist credit :Deichmann See Ferrari pix Supermodel Cindy Crawford looks as stunning as ever at the age of 43 as she shoes off a new range of glamorous footwear. She posed in the latest range from EuropeOs biggest shoe retailer, German-owned Deichman, She shot the new ads for the companyOs 5th Avenue range,  in New York where fans said she looked hotter than ever..  The "Cindy Crawford Collection by 5th Avenue" is available in DEICHMANN stores from 24th of August.  OPS: Cindy in one of the ads for the Cindy Crawford Collection by 5th Avenue campaign

Za odpowiednią sumę zgodziła się też pić polską wodę mineralną.

Cindy Crawford dla C&A Cindy Crawford dla C&A Cindy Crawford dla C&A

Wszystkie supermodelki tak robią?

Ale Crawford nie jest jedyną supermodelką, która odcina obecnie kupony od swojej popularności. Helena Christensen została twarzą marki Boden, zaś Natalia Vodianova nie tylko reklamuje, ale także projektuje dla marki Etam.

Czy modelki muszą wiedzieć coś o projektowaniu? A może tylko sygnują cudze projekty i sprzedają sieciówką odrobinę "prestiżu"?

Więcej o: