Ku naszej radości na zdjęciach wykonanych przez duet Mert Alas & Marcus Piggott pojawiła się sama Anna. My również jesteśmy zdania, że nikt inny nie byłyby w stanie lepiej wypromować tych iście "dellorussowskich" dodatków, jak sama ich autorka. Przecież nie od dziś wiadomo, że ta jakże barwna postać świata mody uwielbia akcesoria, a jej cała garderoba zajmuje oddzielne mieszkanie.
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj.
Dużo złota, bogate zdobienia, świecidełka i zwierzęce motywy, taką biżuterie kocha naczelna Vogue Nippon. A kolekcja stworzona dla H&M to prawdziwa kwintesencja stylu nietuzinkowej Włoszki.
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj.
Więc jak inaczej mogłaby się prezentować towarzysząca tej kolekcji kampania reklamowa? To również istne szaleństwo, zabawa modą w stylu Dello Russo. Naczelna Vogue twierdzi bowiem, że za pomocą mody można dużo lepiej opowiadać historię niż za pomocą słów. ?Moja kolekcja dla H&M jest pełna kolorów, życia i glamour. Ma zmotywować wszystkie kobiety do przekroczenia pewnych granic, do odnalezienia nowej siebie, odwagi do eksperymentowania i zaznaczenia swojej indywidualności!?
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj.
Szmaragdowe tło kampanii idealnie skomponowało się z przepychem prezentowanych dodatków. Turkusowe elementy kolekcji swoim intensywnym kolorem przypominają o wakacjach, a uśmiechnięta Anna wyskakująca ze złotego botka lub też przechylająca się do tylu na krawędzi pierścienia z szmaragdowym oczkiem, sprawia, że patrząc na zdjęcia dostajemy porządną dawkę pozytywnej energii.
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj.
Nie mamy wątpliwości, że stworzenie kolekcji z Anną Dello Russo, było dość odważnym krokiem ze strony szwedzkiej sieciówki. Po niezbyt udanej współpracy z Versace zdecydować się na jeszcze bardziej odważną wizję mody? No bo, nie oszukujmy się, ekscentryczny styl linii, niektórzy nawet określiliby go mianem tandetnego lub też kiczowatego, może znaleźć niewielu odbiorców pośród klientek H&M. A sama idea, jaka towarzyszyła Dello Russo podczas tworzenia kolekcji może spotkać się z całkowitym niezrozumieniem.
My jednak mamy gorącą nadzieję, że po 4 października zobaczymy elementy kolekcji Anny Dello Russo na ulicach.
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj.