Jak się okazało raper, obecnie bardziej znany ze związku z Kim Kardashian, jednak nie zaprezentuje swojej nowej kolekcji na paryskim Tygodniu Mody. Czyżby kariera Westa jako projektanta dobiegła końca?!
Włoski projektant stworzył ekskluzywną kolekcję 20 kostiumów dla nowojorskiego baletu. W projektach dominuje kolor czarny, biały I charakterystyczny dla marki czerwony. Premiera odbyła się 20 września.
Po wielu atakach na Ralpha Laurena, któremu zarzucano nadużywanie w kampaniach photoshopa i propagowanie nienaturalnie szczupłych sylwetek, amerykańska marka pierwszy raz w historii zaangażowała do kampanii reklamowej modelkę plus size, Robyn Lawley.
Najnowsza okładka francuskiego wydania Vogue wzbudza wiele kontrowersji. Na okładce zobaczyć możemy Georga Michaela i Kate Moss idących razem w blasku fleszy. Czy to aby na pewno dobry pomysł? Bo przecież nie jest to typowe, modowe zdjęcie okładkowe, a bardziej przypominające okładkę tygodnika o gwiazdach.
Rusza kampania edukacyjna poświęcona przeciwdziałaniu coraz powszechniejszemu kupowaniu podrobionych ubrań, dodatków czy biżuterii polskich i światowych marek modowych oraz promocji dokonywania świadomego wyboru oryginalnych produktów. Akcję organizuje portal Modnaulica.pl. Projekt wspierają: Robert Kupisz, Paprocki & Brzozowski, Goshico, Lilou, Viola Lee, Trash, Karina Królak, a także Joanna Horodyńska, dom handlowy VitkAc oraz Urząd Patentowy RP.
W samym sercu Paryża, 50 najlepszych polskich projektantów ubrań, dodatków i biżuterii oraz tylu samo z Francji będzie miało okazję pokazać światu swoje wyroby. To pierwsza międzynarodowa inicjatywa wśród organizatorów modnych ostatnio w Warszawie i innych miastach polski targów designu. Partnerami wydarzenia są Mairie de Paris (władze miasta Paryża) oraz Instytutu Polskiego w Paryżu.