10 października 2012 w Galerii Mokotów odbyło się oficjalne otwarcie nowego concept store marki Stefanel. Warszawa to kolejna stolica na mapie Europy, którą odwiedził syn twórcy marki Stefanel. Na inauguracji nowego concept store zaprezentowana została także kolekcja AW 2012/13. Kluczowe dla kolekcji są : styl i jakość, szyk i ponadczasowość, maksymalna wygoda i luksus.
Lana del Rey, będąca twarzą Jaguara F-Type, uświetniła swoją obecnością światową premierę tego modelu w Musée Rodin w Paryżu. Lana stworzyła na tą wyjątkową okazję piosenkę ?Burning Desire", inspirowany Jaguarem F-Type. Utwór będzie wykorzystany jako ścieżka dźwiękowa do filmu krótkometrażowego, produkowanego we współpracy z Ridley Scott Associates i pojawi się na nowym albumie artystki.
W ostatnią sobotę w Starym Browarze, dwa oryginalne, polskie koncepty modowe BOHOBOCO i LOFT37.PL otworzyły wspólny POP UP SHOP. Dla mieszkańców Poznania będzie to wyjątkowa okazja do bliższego zapoznania się z oryginalnymi projektami, które do tej pory były dostępne tylko w Warszawie. Butik będzie funkcjonował przez dwa miesiące, do 24 grudnia.
Późną jesienią COS otworzy drzwi do swojego drugiego już w Polsce sklepu, który będzie zlokalizowany w Poznaniu w Starym Browarze. W sklepie dostępna będzie kompletna kolekcja jesienno-zimowa na 2012 rok, która opiera się na prostych, futurystycznych kształtach, wielowarstwowych stylizacjach i optymistycznej gamie barwnej.
Pod koniec tygodnia dom mody Christain Dior ogłosił, że nominowana do Oskara, młoda aktorka Jennifer Lawrence, została nową ambasadorką marki na sezon wiosna-lato 2013 i tym samym pojawi się między innymi w kampaniach reklamowych torebek Miss Dior.