Gdy Olivier Rousteing postanowił, że tematem nowej kampanii Balmain będzie miłość między rodzeństwem, pewnym było, że najpierw zadzwoni do Kardashianów. Młody projektant słynie z bliskich relacji z familią. Był jednym z pierwszych twórców mody, którzy zaakceptowali Kim Kardashian i zaczęli ją traktować jak muzę. Kampania męskiej kolekcji, w której małżonkowie West wystąpili razem, była chyba najgłośniejszą w historii domu mody.
Mario Sorrenti / Balmain
Siostry Jenner można lubić lub nie, ale trzeba przyznać, że wybrane do kampanii zdjęcie jest świetne. Jedyny problem, że bardzo trudno rozpoznać na nim Kylie. W jej przypadku to standard - w pogoni za rodzinnym standardem piękna 17-letnia gwiazda zdążyła już wymienić sobie całą twarz.
Drugie zdjęcie z kampanii nie jest już tak przewidywalne. Przed obiektyw Mario Sorrentiego trafiła Joan Smalls z przepiękną siostrą Eriką. To jej debiut w świecie mody. O siostrze portorykańskiej supermodelki wiadomo na razie niewiele. Właściwie tylko tyle, że ma zabójcze brwi, lubi spędzać czas z Joan i gotować w bikini. Zdecydowanie czekamy na więcej, geny rodziny Smalls są bezkonkurencyjne.
Kolejny oczywisty wybór Rousteing. Pozycja sióstr Hadid w świecie mody jest obecnie bardzo wysoka. Córki gwiazdy "Żon Beverly Hills" lubią pracować razem, pojawiły się już na wspólnej okładce "V Magazine".
Steven Klein / V Magazine
Na razie to rok starsza Gigi jest supergwiazdą z okładek, ale Bella powoli ją goni. Dla młodszej Hadid to pierwsza tak prestiżowa kampania. Oto wszystkie pary sióstr na jednym zdjęciu:
Mario Sorrenti / Balmain
Rodzinna kampania nie byłaby pełna, gdyby nie znaleźli się w niej bracia. Wybór padł na Fernando i Armando Cabralów. Modele pochodzą z Lizbony, ale ich rodzina przybyła do Europy z jednej z biedniejszych byłych portugalskich kolonii, Gwinei Bissau. Obaj bracia pracują w modelingu, ale większą gwiazdą jest starszy Armando, którego możecie znać np. z licznych kampanii H&M.
mat. prasowe H&M
Kogo jeszcze dom mody Balmain mógł zaprosić do współpracy? Zawiedzione mogą się czuć siostry Waterhouse. Suki nie trzeba nikomu przedstawiać, ale młodsza Immy właśnie debiutuje w świecie mody. Zadebiutowała na London Fashion Week w sezonie jesień-zima 2015 i podpisała pierwszy kontrakt reklamowy z marką Helmer. W lutym siostry sfotografował duet Inez & Vinoodh dla amerykańskiego "Vogue'a".
Inez & Vinoodh / skan Vogue US
Bezpiecznym wyborem byłaby też inne para brytyjskich sióstr. W zeszłym roku Edie i Olympia Campbell wystąpiły razem w kampanii Lanvin, ostatnio uświetniły okładkę "Vogue Germany". Edie jest na szczycie od kilku, ale młodsza Olympia była zaliczana do najbardziej obiecujących nowych twarzy na rok 2015. Samodzielnie reklamowała np. Marc by Marc Jacobs.
Karl Lagerfeld / Vogue Germany