Nowa reklama perfum Beyonce Pulse - gorąca?

Pulse to zupełnie nowy zapach Beyonce. W sprzedaży pojawi się we wrześniu, ale już możecie zobaczyć najnowszą reklamę z gwiazdą w roli głównej. Podkład muzyczny z pewnością będzie wam doskonale znany!
Beyonce Beyonce Fot. materiały reklamowe

Heat

Pierwszy zapach Beyonce pojawił się na rynku na początku 2010 roku. W ekspresowym tempie zyskał ogromną popularność, a sprzedaż tylko rosła.

Heat jest połączeniem aromatów kwiatowych, owocowych i drzewnych. Po rozpyleniu w pierwszej kolejności poczujemy bukiet z magnolii, kwiatów pomarańczy oraz niezwykle rzadkiej czerwonej orchidei waniliowej. Wszystko to podsycone jest jeszcze delikatną nutką soczystej brzoskwini.

Mój zapach to unikalny wyraz zmysłowości kobiety. Uzależnia, oczarowuje i wywołuje dreszcze. Jest jednocześnie elegancki i kobiecy z nutą tajemniczości. Stworzyłam ten zapach dla wszystkich kobiet pewnych siebie, dla kobiet, które nie boją się pożądać i być pożądanymi. ? tak o swoim pierwszym zapachu mówi Beyonce.

Beyonce, Heat Beyonce, Heat Fot Eastnews

Reklama zbyt prowokacyjna?

Reklama, która miała być dość zmysłowa okazała się zbyt prowokacyjna w Wielkiej Brytanii.  Wstrzymano zatem jej emisję.

Decyzja taka zapadła po otrzymaniu 14 skarg, które dotarły do odpowiedniego departamentu.

Początkowo emisja reklamy miała być zupełnie wzbroniona. W obronie gwiazdy stanęli jednak producenci reklamy.

Beyonce - jak większość gwiazd znana jest ze swych kobiecych stylizacji. Idąc tym tropem producenci bronili gwiazdy twierdząc, że wizerunek Beyonce w reklamie współgra z jej scenicznym image'em. Kolejnym argumentem było również to, że zdjęcia reklamowe gwiazdy są o znacznie mniej prowokacyjne niż wiele z powszechnie emitowanych teledysków ze skąpo ubranymi w bikini dziewczętami.

Po apelacjach Coty UK - pozwolono na emisję, ale tylko w wieczornej ramówce. Anglicy będą mogli oglądać piosenkarkę w wydaniu Heat dopiero po godzinie 19 30.

Ultimate Elixir Heat

Od premiery pierwszego zapachu Beyonce "Heat" minęło zaledwie pół roku i odniósł on tak spektakularny sukces, że piosenkarka postanowiła ocieplić świeży i orzeźwiający zapach  nutami korzennymi, a tym samym wprowadzić nas do swojego wewnętrznego świata.

Nowy zapach o nazwie"Ultimate Elixir Heat" został zaprojektowany z myślą o przybliżeniu bardziej prywatnych stron gwiazdy. Ostro kwiatowy zapach czerwonej orchidei i wanilii miesza się z nutą cedrową. Te perfumy to chwilowe odejście od scenicznej Sashy Fierce i pokazanie Beyonce z innej strony - tej bardziej domowej. Najwięcej inspiracji dostarczyła Beyonce - jej własna mama.

Kiedy pomyślałam o pierwszym zapachu, który poznałam i zapamiętałam była to moja mama" - mówi Beyonce. Kiedy myślałam o cieple przypominał mi się jej zapach.

Beyonce Heat Rush Beyonce Heat Rush Fot. Mat. Prasowe

Heat Rush

Heat Rush był w sumie trzecim zapachem Beyonce, który na rynku ukazał się w lutym 2011 roku.

Heat Rush to odzwierciedlenie pasji i osobowości piosenkarki. Kojarzyć ma się z miękkością - jego zadaniem bowiem jest uwodzenie.

Ten zapach jest inspirowany jasną, subtelną zmysłowością, która wkracza w każdy aspekt życia Beyoncé "mówi Steve Mormoris, starszy wiceprezes ds. marketingu, Coty Beauty.

Heat Rush ma dawać poczucie ciepła i zmysłowości każdej kobiecie, która go nosi. Zapach jest seksowny, świeży i naprawdę piękny", opisuje Beyoncé, która chciała połączyć emocje i adrenalinę z owocowym i kwiatowy koktajlem.

Operacja tworzenia zapachu miała nawet kryptonim o nazwie: Sunset Coctail Number 5.

Heat by Beyonce Heat by Beyonce Heat by Beyonce

Era Heat dobiegła końca

O ile wszystkie poprzednie zapachy miały takie same butelki i należały jakby do jednej linii - Heat, o tyle nowy zapach o nazwie Pulse jest zupełnie nową historią...

Beyonce wprowadza na rynek nowe perfumy Pulse Beyonce wprowadza na rynek nowe perfumy Pulse fot. materiały promocyjne

Pulse

Pulse to najnowsza propozycja Beyonce. Perfumy mają nawiązywać do wewnętrznej, kobiecej siły:

Kobiety zawsze mówią mi, że moja muzyka sprawia, że czują się silniejsze i bardziej pewne siebie. Pulse ma to z nich dodatkowo wydobyć".

Kwiatowo-cytrusowy zapach ukaże się na jesieni i będzie zamknięty w zupełnie nowej butelce.

Nowe perfumy trafią do sklepów już we wrześniu.

Zobaczcie reklamę:

Beyonce wprowadza na rynek nowe perfumy Pulse

Więcej o: