Różowy październik - kosmetyczne marki wspierają walkę z rakiem piersi

Sheryl Crow, Kylie Minogue, Naomi Campbell oraz Cynthia Nixon. Co, poza sławą, łączy te kobiety? Wszystkie pokonały raka piersi, a teraz aktywnie włączają się w akcje promujące profilaktyczne badania. Jak co roku, w październiku szczególnie intensywnie przyglądamy się ich pracy i staramy się wspierać chore kobiety. Jednym ze sposobów jest promocja mammografii i współfinansowanie badań nad nowymi sposobami leczenia przez marki kosmetyczne.

Avon

Marka Avon, prowadzi od lat Wielką Kampanię Życia, której merytorycznym partnerem jest stowarzyszenie "Amazonki". Kampania zajmuje się promocją profilaktyki, diagnostyki i leczenia raka piersi, a zebrane ze sprzedaży gadżetów fundusze wspomagają programy edukacyjne i badania.

W październiku na szczególną uwagę zasługują produkty z Różową Wstążką, z których całkowity dochód przekazywany jest na konto Kampanii. W tym roku Avon proponuje dwa produkty. Różowy notatnik (25 zł) i pilnik do paznokci (5 zł).

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Farouk Systems

Utrata włosów, jest dla chorujących na raka kobiet, jednym z najtrudniejszych momentów w trakcie leczenia. Odrastające kosmyki traktują więc ze szczególną troską. Z myślą o nich marka Farouk Systems stworzyła limitowaną serię CHI Breast Cancer Iron Collection - różowe produkty do modelowania włosów.

Ceramiczne żelazko z silikonowym paskiem skracające czas prostowania o 50 proc., przeznaczone szczególnie dla osób o delikatnych włosach, grzebień i spinki oraz profesjonalne kosmetyki pielęgnacyjne mieszczą się w poręcznym, oczywiście różowym pudełku.

Część dochodu ze sprzedaży zestawów zostanie przekazana na rzecz leczenia kobiet walczących z nowotworem.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Estee Lauder Estee Lauder Kolaż lula.pl

Estee Lauder

W tym roku marka Ester Lauder głosi hasło: "ODWAGA. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą". Fundusze ze sprzedaży całej gamy różowych kosmetyków wesprą badania nad nowotworem prowadzone w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

W drogeriach znajdziecie oznaczony breloczkiem Różowej Wstążki słynny Reparator Perfectionist CP+R (445 zł/50 ml) oraz zestaw do makijażu ust - pomadkę i błyszczyk zamknięte w różowej kosmetyczce (140 zł).

Evelyn Lauder, założycielka kosmetycznej marki, w 1992 roku stworzyła Kampanię Na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Jej zadaniem jest szerzenie wiedzy o nowotworze i możliwościach leczenia. To właśnie Evelyn Lauder i ówczesna naczelna magazynu "Self" Alexandra Penney, stworzyły słynną, różową wstążkę, która do dziś jest symbolem zdrowych piersi.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Clinique

Kampanię Na Rzecz Walki z Rakiem Piersi wspiera w tym roku także marka Clinique. Nawilżający krem Dramatically Different Moisturizing Lotion z breloczkiem Różowej Wstążki (175 zł/200 ml) oraz zupełna nowość - Chubby Stick (79zł), czyli balsam do ust w formie kredki, zapakowany w różową kosmetyczkę, to produkty, których sprzedaż wesprze kolejne badania nad rakiem piersi.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Bobbi Brown

Fundusze dla naukowców prowadzących badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie gromadzi także marka Bobki Brown. Akcję promuje kolekcja "Pinky Peony" (150 zł), czyli róż do policzków z opalizującymi drobinkami i wzorem symbolicznej wstążki oraz poręczny pędzel.

W ramach Kampanii Na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, powstała Globalna Inicjatywa Iluminacji. Dzięki niej co roku ponad 200 budynków na całym świecie, w tym Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, podświetlanych jest w październiku różowym światłem.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

La Mer

Z Fundacją od lat współpracuje także marka La Mer. W tegorocznej akcji walki z rakiem piersi, jej konto zasila dochód ze sprzedaży luksusowego kremu do rąk The Hand Treatment (360 zł / 100 ml). Specjalne różowe opakowanie dodatkowo przypomina o październikowej akcji. Wygładzająca formuła kremu odświeża powierzchnię nawet najbardziej przesuszonej skóry i chroni przed utratą wilgoci tworząc ochronną barierę z substancji zmiękczających. Optycznie zmniejsza też plamki i przebarwienia, za sprawą rozświetlającego kompleksu.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

DKNY DKNY Materiały prasowe

DKNY

Tegoroczną Kampanię pierwszy raz wspiera także marka DKNY. Kultowe jabłko przybiera w październiku różowy kolor i nabiera kwiatowych nut. Nie zabraknie jednak charakterystycznej, odświeżającej woni owoców. Soczysty grejpfrut, czarna porzeczka i morela dopełnione zostały aromatem konwalii, jaśminu i różanych płatków, to doskonała mieszanka dla pewnej siebie, ale też delikatnej i wrażliwej kobiety. DKNY Be Delicious Fresh Blossom (249 zł / 50 ml) rozpoznacie bez trudu dzięki umieszczonej na opakowaniu różowej wstążce.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Więcej o: