Amerykańska projektantka Tracy Reese nawiązała współpracę z marką Clinique. Od dziś dostępne są zestawy makijażu, zawierający m.in. balsam nawilżający, peeling, maskarę oraz pomadkę. Wszystko to zostało zamknięte w stylowej kosmetyczce zaprojektowanej przez Reese. - To ciekawe, zostawić swój ślad na czymś innym niż odzież. W tym sezonie zdecydowałam się na geometryczno-kwiatowy motyw w klimacie Art Deco, który sprawia, że kosmetyczka jest charakterystyczna, ale nie krzykliwa - tłumaczy projektantka.
Reżyserka, pisarka i ikona mody również podjęła się zaprojektowania świątecznej serii trzech kosmetyczek. Liz Goldwyn stworzyła inspirowaną elegancką bielizną kolekcję Faboulousness, która dostępna będzie do 20 grudnia. Motywem przewodnim są lamparcie cętki, które mają symbolizować kobiecą drapieżność. W zestawach znajdą się podstawowe produkty do makijażu - pędzle, cienie i pomadki.
Z Wielkiej Brytanii wycofano reklamy maskary do rzęs marki Dior, której twarzą jest Natalie Portman. Aktorka została zdaniem Brytyjczyków przesadnie wygładzona przez grafików, a jej rzęsy wyglądają nierealnie. Sam Christian Dior twierdzi, że choć rzeczywiście skorzystano z Photoshopa, to reklama nie wprowadza konsumentów w błąd. Advertising Standards Authority, czyli organizacja zajmująca się ochroną praw konsumentów, pozostała jednak nieugięta i reklamy zniknęły z brytyjskich ulic. Myślicie, że słusznie?
W ostatni weekend, w Madrycie odbyła się impreza TrendVision, podczas której przedstawione zostały fryzjerskie trendy na rok 2013. Będzie wśród nich wiele inspiracji Orientem wzbogaconych o futurystyczne akcenty. Jose Wood i Eugene Souleiman, czyli główni styliści Wella Professional przedstawili najmodniejsze kolory na nadchodzący sezon. Dominują wśród nich oberżyna, głębokie czernie i kolorowe refleksy.