Piłkarz pojawił się niedawno w kampanii promującej jego najnowszy zapach "The Essence". Perfumy, stworzone we współpracy z marką Becks, zawierają orzeźwiającą nutę grejpfuta oraz kwiatowe aromaty lawendy i fiołków. Poniżej możecie obejrzeć materiał wideo, przedstawiający proces tworzenia telewizyjnej reklamy. Nam wydaje się jednak, że Beckham ma już za sobą bardziej udane występy.
Modelka została twarzą kampanii promującej nowe perfumy Fan di Fendi Extreme. Zapach jest bardziej intensywną wersją swojego poprzednika - Fan di Fendi Pour Homme, które Anja Rubik reklamowała razem z producentem muzycznym Markiem Ronsonem. Tak jak on zawiera silną nutę cytrusową pochodzącą z włoskiej cytryny i kalabryjskiej bergamotki. Wytworności dodaje mu natomiast waniliowy i skórzany aromat w bazie.
Młody aktor podpisał kontrakt z domem mody Dior, w ramach którego stanie się twarzą nowej linii zapachów, reklamowanych dotychczas przez Jude'a Law. Przez najbliższe trzy lata zarobi w ten sposób około 12 milionów dolarów. Niewiele wiadomo jeszcze o wyglądzie reklam, ale zatrudniając Pattisona marka zwraca się z pewnością do młodszych osób - przede wszystkim kobiet.
Carine Roitfeld chce znaleźć się wśród gwiazd posiadających własny zapach. Była redaktor naczelna francuskiego "Vogue'a" planuje rozpocząć współpracę z marką kosmetyczną, ale nie zdradziła jeszcze, o której firmie myśli. Wiadomo już jednak, że debiutancki zapach będzie nosić nazwę "Forgive Me" - tak zresztą ma nazywać się cała linia kosmetyków sygnowanych nazwiskiem Roitfeld.
Laura Mercier stworzyła dla marki ArtDeco kolekcję do makijażu Muse. Kosmetyki odwołują się w swojej kolorystyce do klimatu paryskiej sceny artystycznej z lat. 20 i malarstwa Tamary Łempickiej. W niemal wszystkich kosmetykach pojawiają się złote pigmenty i wytworne czerwienie.