Beauty news: Co nowego w świecie urody?

Ten tydzień, to przede wszystkim nowości w kampaniach reklamowych - zobaczcie, kto będzie reklamować największe marki w nadchodzącym sezonie.
James Blunt James Blunt mat. prasowe

James Blunt twarzą perfum MEXX Pure dla Niego

Już jutro, 14 listopada, James Blunt odwiedzi Polskę, by promować najnowszy zapach Mexx Pure dla Niego. Zapach spodoba się osobom o silnym charakterze, które nie boją się stawiać na swoim, ale jednocześnie odznaczają się dużą wrażliwością - zupełnie jak piosenkarz. Marka reprezentuje świeżość, miejski styl życia i miejską elegancję, dlatego spodoba się w szczególności młodym, dynamicznym mężczyznom.

Simon Baker Simon Baker Materiały prasowe

Simon Baker twarzą Givenchy

Nową twarz kampanii reklamowej zyskała także marka Givenchy. Perfumy, które do sklepów trafią na wiosnę, promować będzie Simon Baker, znany przede wszystkim z roli w serialu "Mentalista". Niestety nie wiadomo jeszcze, jaka będzie kompozycja perfum, ale inspiracją będzie z pewnością zapach charyzmatycznego, eleganckiego mężczyzny. Myślicie, że reklama z seksownym aktorem ma szansę osiągnąć sukces na miarę video Chanel No. 5 z Bradem Pittem?

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

julianne moore julianne moore gazeta.pl

Julianne Moore w nowej roli dla L'Oréal

Aktorka została wybrana przez L'Oreal na stanowisko globalnej ambasadorki marki. Moore będzie także promować najnowszy kosmetyk z linii anti-aging Cellular Renaissance. Gwiazda słynie z naturalnie gładkiej i alabastrowej cery, dlatego wyróżnienie jej w ten sposób nie jest zaskoczeniem. Moore twierdzi jednak, że sekret jej piękna nie kryje się w drogich zabiegach i kremach, ale w kremach dostępnych dla każdego, tak jak produkty L'Oreal. - Poza tym już od najmłodszych lat unikam opalania. Moja delikatna cera jest na nie niezwykle wrażliwa - dodaje aktorka.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Guess Girl Guess Girl Kolaż lula.pl / materiały prasowe

Amber Heard twarzą nowego zapachy Guess

Perfumy Guess Girl będą miały premierę dopiero w lutym, ale już wiadomo, że w reklamach zobaczymy ponownie piękną Amber Heard. Aktorka ma symbolizować nieustającą młodość. Taki właśnie motyw towarzyszy kampanii promującej zapach stworzony z okazji 30 urodzin marki. Kompozycja złożona z malin, melona i bergamotki została stworzona przez Laurenta Le Guernec. Bazę stanowi natomiast aromat wanilii i drzewa sandałowego.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Gwyneth Paltrow Gwyneth Paltrow Kolaż lula.pl

Gwyneth Paltrow dla Max Factor w "The Writer"

Już od września wiadomo, że Gwyneth Paltrow wystąpi w najnowszej kampanii marki Max Factor. Teraz jednak pojawiły się pierwsze zdjęcia z planu - trzeba przyznać, że aktorka wygląda kwitnąco. Pat McGrath, makijażystka odpowiedzialna za stylizację Paltrow we wszystkich siedmiu reklamowych odsłonach, twierdzi, że w każdym przypadku najważniejsze było podkreślenie naturalnego piękna bohaterki. Pierwsza reklama nosi tytuł "The Writer". Atrybuty aktorki stanowią więc wygodny sweter, gładka cera i miękko opadające na ramiona włosy.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Marni Marni Materiały prasowe

Perfumy Marni

Marni, to kolejna luksusowa marka, która postanowiła stworzyć własny zapach. Dzięki temu, każdy może mieć coś sygnowanego nazwą domu mody, bez wydawania fortuny. W kampanii reklamowej widzimy brazylijską modelkę Raquel Zimmermann. Perfumy Marni, to kompozycja wykreowana przez Aramis and Designer Fragrances. Aromat jest dość ciężki - pachnie różanym olejkiem, lasem i przyprawami. Zapach dostępny będzie od lutego.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Więcej o: