Jeszcze w listopadzie do sklepów trafi najnowsza kolekcja kosmetyków Givenchy stworzona we współpracy z Liv Tyler. Aktorka, od lat będąca twarzą kampanii reklamowych marki wzięła udzial w projektowaniu opakowań oraz opracowywaniu odcieni serii ?Lively?. Limitowana edycja, to pięć pomadek, z których najtrudniej pominąć odcień numer 62, czyli Liv?s Lips. Szminka wygląda na czarną, ale na ustach daje jedynie delikatny różowy połysk. Można ją stosować także zamiast różu do policzków. Ten właśnie odcień prezentuje na fotografiach reklamowych sama Liv Tyler.
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj
Nowa, jesienno-zimowa kolekcja kosmetyków Giorgio Armani Beauty, to paleta neutralnych cieni do powiek, czerwona pomadka w płynie oraz podkład Maestro. W kampanii reklamowej udział wzięły dwie młode modelki - Patricia van der Vliet, która zajęła czwarte (!) miejsce w holenderskim "Top Model" oraz Elena Melnik, przez dwa lata będąca twarzą Givenchy. Wyjątkowe zdjęcia, to dzieło pary prawdziwych ekspertów od portretów - Sofii Sanchez i Mauro Mongiello.
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
Najnowsza kolekcja zapachów Kiliana Hennessy'ego została zainspirowana pojęciem dobra i zła oraz wizją rajskiego ogrodu. Na serię składają się trzy flakoniki perfum o działających na wyobraźnię nazwach - Good Girl Gone Bad, The City of Sin oraz Forbidden Games. Nam najbardziej spodobało się jednak eleganckie białe opakowanie zwieńczone złotym wężem. Każdy z zapachów kosztuje 245 dolarów.
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj
Powoli rozpoczyna się czas szukania świątecznych prezentów. Dla mam, babć i koleżanek zawsze dobrze sprawdzają się kosmetyki, szczególnie te z limitowanych kolekcji. Animalier Signature Collection, to doskonały podarunek dla kobiety kochającej luksus. Zestaw zabiera kilka podstawowych produktów marki, jak Iconic Lipstick, czyli soczysta czerwień uwielbiana przez ludzi mody na całym świecie, czy lakiery do paznokci w pięciu wyjątkowych odcieniach. Opakowanie każdego kosmetyku ozdobione zostało cętkowanym, zwierzęcym motywem. Produkty dostępny są online i zapłacimy za nie od 20 do 67 dolarów.
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj
W 1932 roku Charles Revson założył swoją pierwszą kosmetyczną markę o nazwie Revlon. W listopadzie świętujemy więc 80-lecie firmy, a z tej okazji w London Film Museum w Covent Garden odbędzie się wystawa poświęcona tej tematyce. W gablotach przedstawiona zostanie historia przemysłu kosmetycznego, najstarsze produkty, a przede wszystkim lakiery do paznokci, wśród których Revlon zrobił prawdziwą rewolucję. Jeśli wybieracie się w najbliższym czasie do Londynu koniecznie odwiedźcie Wellington Street, bo wstęp jest bezpłatny. Wystawę można oglądać od 30 listopada do 2 grudnia. Szczegóły na Facebooku
Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj