Twarzą najnowszej kampanii marki Dior - wiosennej linii kosmetyków Cherie Bow, została po raz kolejny modelka Daria Strokous. Autorem kobiecej, subtelnej sesji jest słynny fotograf Steven Meisel, któremu karierę zawdzięczają m.in. Sasza Piwowarowa, Linda Evangelista oraz Naomi Campbell. Sama kolekcja zainspirowana została motywem wstążki, przeplatającym się w historii marki oraz odcieniami jasnego różu.
Truth or Dare Naked, to nowa wersja debiutanckiego zapachu Madonny, który piosenkarka promuje zgodnie z jego nazwą - nago. Zapach będzie dostępny wyłącznie w Stanach, ale kampania reklamowa odbija się echem na całym świecie. Co sądzicie o ciele 54-latki na tych zdjęciach?
Black Friday, to czas kiedy Amerykanie odpoczywają po święcie dziękczynienia, ale przede wszystkim robią zakupy. Sklepy oferują wyjątkowe zniżki, a niektóre wypuszczają specjalne limitowane kolekcje. Zrobiła to m.in. marka M.A.C., w której salonach pojawiły się (i natychmiast wyprzedały) ciemnoszare pomadki oraz srebrzyste lakiery do paznokci z linii M.A.C. Grey Friday. Mamy nadzieję, że skoro w Stanach cieszyły się taką popularnością, to może dotrą także do Polski.
Makijażystka i fotograf połączyli siły, by pokazać, że marka Max Factor, to nie tylko klasyczne, neutralne makijaże, ale przede wszystkim siła modnego koloru. Obraz "Glamour Redefined" ma nawiązywać do wieloletniej historii firmy, która sięga samych początków XX wieku, gdy założyciel koncernu Max Factor po raz pierwszy użył słowa "make up". Wkrótce kosmetyków Maksa Factora używały już Marlene Dietrich, Ava Gardner i Jean Harlow.