Kto zarobił najwięcej na reklamie kosmetyków? Najdroższe kampanie w branży

Które gwiazdy najbardziej przekonują nas do kupna kosmetyków? Przekonaj się ile warte są ich wizerunki w reklamach popularnych produktów.
Katie Holmes dla Bobbi Brown Katie Holmes dla Bobbi Brown Bobbi Brown

Katie Holmes dla Bobbi Brown

Katie Holmes została pierwszą celebrytką, która wzięła udział w kampanii promującej markę Bobbi Brown. Została wybrana z uwagi na swoją naturalną urodę i umiejętne łączenie roli matki i aktorki - tak przynajmniej uzasadnili to przedstawiciele firmy. Za pojawienie się na plakatach i w reklamie wideo zgarnęła 3 miliony dolarów.

Leighton Meester dla Very Wang Leighton Meester dla Very Wang Vera Wang

Leighton Meester dla Very Wang

Koleżanka Blake Lively z planu, Leighton Meester, także wzięła udział w kampanii reklamowej perfum. W udziale przypadła jej reklama dla Very Wang, na której młoda aktorka zarobiła "tylko" o milion dolarów mniej niż przyjaciółka na swoim kontrakcie z Gucci - 3 miliony dolarów trafiły na konto młodej gwiazdy.

Gwyneth Paltrow dla Estee Lauder Gwyneth Paltrow dla Estee Lauder Estee Lauder

Gwyneth Paltrow dla Estee Lauder

Zdobywczyni Oscara, Gwyneth Paltrow, podpisała wieloletni kontrakt z marką Estee Lauder, obejmujący kampanie promocyjną (zarówno telewizyjną, jak i prasową) kosmetyków i zapachów luksusowego brandu. Z tego tytułu każdego roku jej konto zasilało około 3 milionów dolarów.

Blake Lively  dla Gucci Blake Lively dla Gucci Gucci

Blake Lively dla Gucci

Blake Lively wykorzystała w pełni sławę, którą przyniosła jej główna rola w popularnym serialu "Plotkara". Do największych sukcesów jej agenta należy zapewne ta kampania. Za promocję luksusowych perfum marki Gucci aktorce zapłacono 4 miliony dolarów.

Kate Moss dla St. Tropez Kate Moss dla St. Tropez St. Tropez

Kate Moss dla St. Tropez

Za kampanię samoopalaczy St. Tropez, w której mogliśmy oglądać aktorkę w całej okazałości - nago, modelka dostała 4 miliony dolarów. Przy okazji wspominała o tym, że marka ma dla niej szczególną wartość i znaczenie. Używała jej produktów od początku istnienia - między innymi podczas swojego pierwszego wyjazdu na Ibizę 15 lat temu, gdy nie chciała wyglądać blado wśród opalonych mieszkańców wyspy.

Natalia Vodianova dla Guerlain Natalia Vodianova dla Guerlain Guerlain

Natalia Vodianova dla Guerlain

Natalia Vodianova wielokrotnie współpracowała z marką Guerlain, ale to właśnie ta kampania należy do jej największych sukcesów w branży kosmetycznej. Za promocję luksusowego zapachu Shalimar zapłacono jej aż 4 miliony dolarów.

 Brad Pitt dla Chanel Brad Pitt dla Chanel Chanel

Brad Pitt dla Chanel

Pierwszy mężczyzna promujący kultowe już perfumy Chanel, również nie może narzekać na swoje wynagrodzenie. Za udział w minimalistycznej, czarno-białej kampanii otrzymał 7 milionów dolarów. Reklama telewizyjna była mocno wyczekiwana, ale ostatecznie zawiodła wielu fanów. Wygłoszony przez aktora monolog określano jako pretensjonalny i po prostu nudny.

Cate Blanchett Armani Cate Blanchett Armani Armani

Cate Blanchett dla Armaniego

Nie znamy jeszcze wszystkich szczegółów kontraktu Cate Blanchett z marką Armani, ale już wiadomo, że zarobi na niej przynajmniej 10 milionów dolarów. To swoista nagroda dla gwiazdy, która przez lata pozostawała wierna marce i chętnie nosiła jej kreacje na najważniejszych imprezach.

Robert Pattinson  Dior Robert Pattinson Dior Dior

Robert Pattinson dla Diora

Ile wart jest wizerunek Roberta Pattisona w reklamie luksusowej marki? Młody aktor zgarnął za swój kontrakt z Dior Homme ponad 12 milionów dolarów! Seksowny wizerunek słynnego "wampira" z pewnością przyciągnął do marki rzesze wiernych fanek.

Julia Roberts dla Lancome Julia Roberts dla Lancome Lancome

Julia Roberts dla Lancome

Zdjęcia promujące kosmetyki Lancome z udziałem Julii Roberts wywołały spore zamieszanie. Ich publikacji zakazano m.in. w Wielkiej Brytanii z uwagi na... zbyt dużą ingerencję grafików. Specjalna komisja uznała, że aktorkę przesadnie wygładzono, przez co jej wygląd może być mylący dla konsumentów. Gwiazda nie musiała się jednak przejmować krytyką kampanii, bo za pięcioletni kontrakt otrzymała 50 milionów dolarów na otarcie łez.

Więcej o: