W ubiegły wtorek odbyła się wielka prezentacja wszystkich marek dostępnych w Sephorze. Firmy mogły przedstawić swoje najnowsze produkty i te, które dopiero mają trafić do sprzedaży. Wybrałyśmy najciekawsze kosmetyczne premiery tego sezonu.
Sezonowe prezentacje Sephory to jedne z najważniejszych wydarzeń na rynku kosmetycznym. To moment, w którym możemy z bliska przyjrzeć się wszystkim produktom marek dostępnych w perfumerii. Firmy przedstawiają swoje nowości na nadchodzące miesiące, także te, których jeszcze nie ma w sprzedaży. Wybrałyśmy dziesięć najciekawszych premier tego sezonu.
Nails Inc. to brytyjska marka oferująca przede wszystkim lakiery do paznokci. Na nadchodzący sezon przygotowała dla nas kilka linii kolorystycznych. Znajdziemy wśród nich typowo wiosenną, w skład której wchodzą typowe pastelowe odcienie, czyli mięta, pomarańczowy czy lawendowy fiolet.
Poza tym, do sprzedaży trafi także kolekcja inspirowana kryształami. Każdy z lakierów zawiera sobie dodatek innego kamienia, ale wszystkie równie pięknie mienią się drobinkami.
Jeśli lubisz błysk, twoją uwagę na pewno zwróci linia wzorowana na... jednorożcach. Znajdziemy w niej dwa fioletowe lakiery, jeden z grubymi, zielonymi drobinkami, drugi z delikatną jak mgiełka poświatą. Będą one dostępne w maju.
Too Faced to marka z prawdopodobnie najbardziej uroczymi opakowaniami na rynku, a jej kosmetyki nie zawodzą i nie psują pierwszego wrażenia. W wiosennej kolekcji znajdziemy przepiękną paletę Natural Love (limitowana edycja) z trzydziestoma cieniami, którą można stworzyć dosłownie każdy makijaż.
Poza paletką, ogromne wrażenie robią rozświetlacze w kształcie serc, czyli Love Light Prismatic Highlighters. Dostępne są w trzech kolorach, które nałożone delikatnie, wyglądają naturalnie, ale można dokładać kolejne warstwy i zbudować naprawdę mocny blask.
Dodatkowo pojawią się także nowe, kolorowe wersje znanego błyszczyka Lip Injections, który naprawdę mocno powiększa usta. Teraz oprócz błysku, doda im także soczysty odcień.
Nowe kosmetyki trafią do perfumerii na początku maja.
Benefit to marka znana przede wszystkim z przepięknego designu i świetnych kosmetyków do brwi. Poza nimi, najbardziej znane są produkty do makijażu twarzy, czyli róże i pudry brązujące. Jedną z najważniejszych premier firmy z San Francisco jest nowy kolor jednego z najpopularniejszych bronzerów świata - Hoola. W kwietniu, do rodziny dołączy jaśniejszy odcień, czyli Hoola Lite, idealny dla osób o bardzo jasnej karnacji. Dla tych, którzy lubią pierwszą wersję pudru, ale wolą inną konsystencję, marka Benefit przygotowała także bronzer w sztyfcie.
Benefit szykuje także coś dla tych, którzy lubią błysk. Już niedługo, w perfumeriach zadebiutuje o wiele bardziej błyszczący niż wcześniej rozświetlacz w kamieniu z serii Dandelion - Dandelion Twinkle.
Jeżeli należycie do fanów produktów do policzków marki Benefit, na pewno spodoba wam się paletka, w której znajdziemy wszystkie bestsellery i nowe kosmetyki. W jej skład wchodzą obie wersje bronzera Hoola, róże Galifornia, Dandelion i Rockateur oraz typowy dla tej firmy pędzelek.
Kosmetyki trafią do Sephory w kwietniu.
Koreanki znane są ze swojej wielostopniowej pielęgnacji. Kosmetyki, których używają, cieszą nie tylko skórę, ale także oczy. Produkty Too Cool For School, są zamknięte w przepięknych opakowaniach, dzięki którym używanie kremu czy maseczki jest jeszcze większą przyjemnością.
W ofercie najnowszej koreańskiej marki, która dołączyła do Sephory, znajdziemy nie tylko kosmetyki do pielęgnacji, ale także do makijażu. Nam szczególnie spodobały się te drugie, szczególnie linia Dinoplatz, z uroczym dinozaurem na opakowaniach. W jej skład wchodzą między innymi tusz do rzęs ze zmieniającą kształt szczoteczką oraz podkład w poduszce z dodatkową szufladką z ukrytą bazą, korektorem i różem.
Jeśli szukasz nowych produktów do pielęgnacji twarzy, polecamy piankę do mycia Egg Mousse Pack, która zawiera białko oraz ekstrakty z żółtka jajka. Warto też spróbować najpopularniejszej maski Too Cool For School, czyli Pumpkin 24K Gold. Dzięki zawartości złota i dyni, odżywia i rozświetla zmęczoną skórę.
Skin Food to druga koreańska marka, która dołączyła właśnie wachlarza Sephory. W przeciwieństwie do Too Cool For School, w jej ofercie znajdziemy tylko kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Wybierać możemy wśród maseczek, peelingów i kremów.
Naszym zdaniem, na szczególną uwagę zasługują dwa produkty. Pierwszy to miodowa maseczka złuszczająca z czarnym cukrem. Dzięki drobinkom pozwala pozbyć się martwego naskórka, z kolei miód odżywia i nawilża skórę.
Drugi kosmetyk to tonik z serii Yuja Water. Główny składnik aktywny to olejek z owoców yuja (yuzu), które zawierają o wiele więcej witaminy C niż cytryny. Dzięki temu produkt ma intensywne działanie rozjaśniające.
Kosmetyki są już dostępne w Sephorze. Niektóre z nich, na przykład toniki, będzie można kupić tylko przez sklep internetowy.
Marka Sephora wcale nie odstaje od innych, bardziej luksusowych firm sprzedawanych pod jej dachem. W tym sezonie pojawi się naprawdę dużo ciekawych nowości, wśród których znajdziemy zarówno produkty do makijażu, jak i do włosów.
Już niedługo do sprzedaży trafią między innymi mocno napigmentowane, matowe kredki do ust i powiększające wargi błyszczyki. Naszą uwagę przyciągnęła ciekawa paletka Mixology, w której znajdziemy łączone cienie do powiek. Możemy je kupić także osobno, każdy z nich składa się z dwóch kolorów. Interesujący jest także rozświetlacz w sztyfcie, zamknięty w opakowaniu inspirowanym typowymi koreańskimi kosmetykami.
W perfumerii pojawią się także nowe modele pędzelków, także tych nieco lepszych, z serii dla profesjonalistów. Wszystkie wykonane są z włosia syntetycznego, nie istnieje więc ryzyko uczulenia.
W maju, w Sephorze zadebiutuje także marka Rituals, której wcześniej nie mogłyśmy znaleźć w Polsce. W swojej ofercie ma ona przepięknie pachnące kosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji ciała. Marka oferuje kilka przepięknych linii zapachowych, wszystkie inspirowane są różnymi azjatyckimi rytuałami.
Uwagę warto zwrócić przede wszystkim na peelingi, które każdy będzie w stanie dobrać do swoich potrzeb. Ciekawe są także pianki do mycia ciała, wszystkie dostępne oczywiście w różnych zapachach.
Poza kosmetykami, w ofercie Rituals znajdziemy także zapachy do domu. Są to patyczki zanurzone w olejku, które bardzo dobrze rozprowadzają aromat po całym pomieszczeniu.
Marka Givenchy przygotowała dla nas kilka naprawdę ciekawych nowości, ale niestety, na niektóre z nich będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.
Do perfumerii trafił już najnowszy podkład firmy - Matissime Velvet. Ma on dawać aksamitne wykończenie, które jest matowe, ale nie daje efektu maski. Cera ma się nie błyszczeć, ale widać na niej odrobinę blasku.
25 kwietnia do internetowego sklepu Sephory i salonu w warszawskiej Arkadii, trafi także wiosenna kolekcja Gypsophilia. W jej skład wchodzi przepiękny puder brązujący, szminki, tusz oraz top do rzęs. Nas najbardziej zainteresował ten ostatni kosmetyk. Encre ? Cils Green Gypsophila to zielony produkt, który możemy nałożyć na całe rzęsy lub tylko na ich końcówki, aby podkreślić kolor tęczówek. Top zawiera masę perłową, więc pięknie rozświetla spojrzenie.
Ostatnim i prawdopodobnie najciekawszym kosmetykiem Givenchy, jest tusz do rzęs Noir Interdit. Jeśli śledzicie rynek kosmetyczny, możecie pamiętać, że kilka lat temu, to właśnie ta marka wypuściła pierwszą maskarę ze szczoteczką w kształcie kulki. W tym roku, do sprzedaży trafi pierwsza maskara z aplikatorem, który można złożyć pod kątem 90 stopni. Wypróbowałyśmy, do takiego sposobu malowania rzęs trzeba się przyzwyczaić, ale efekty są świetne. Tusz trafi do sprzedaży dopiero w czerwcu.
Po sporym sukcesie kokosowej bazy pod makijaż, Marc Jacobs postanowił powiększyć tę linię i na wiosnę dołączy do niej mgiełka oraz rozświetlacz w płynie. Pierwszy kosmetyk pięknie wykańcza makijaż i łączy ze sobą wszystkie nałożone warstwy. Istotne jest to, że butelka jest wyposażona w bardzo dobry atomizer, który rozpyla bardzo delikatną mgiełkę, która szybko się wchłania.
Drugi produkt to żelowy rozświetlacz w płynie, który możemy nakładać bezpośrednio na skórę, aby otrzymać intensywny efekt. Drugi sposób to wymieszanie go z podkładem, aby dodać cerze zdrowego blasku.
materiały prasowe
Inne ciekawe nowości to produkty do ust. Marc Jacobs stara się odzwyczaić nas od płaskiego matu i zamiast niego proponuje błyszczyki z drobinkami i kremowe pomadki w płynie. Wszystkie pięknie błyszczą i nawiązują do stylu, który możemy pamiętać początków tego tysiąclecia.
Nowe produkty trafią do Sephory w maju.